This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26210%2F11%3APU94872%21RIV12-MPO-26210___/
n22http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26210%2F11%3APU94872%21RIV12-MPO-26210___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V tomto článku jsou prezentovány výsledky z druhé série experimentů provedených na automobilové převodovce MQ 200, jejichž účelem byla detekce poškození součástí převodovky pomocí akustické emise. V experimentech, které probíhaly v laboratořích Ústavu konstruování VUT v Brně, byly vytvořeny umělé defekty ozubeného kola 5.převodového stupně. Záměrem experimentů bylo vyhodnotit možnosti identifikace poškození v produkční převodovce a ověřit metodiku měření z předchozích zkoušek pro tento typ poškození. Jako komparační parametr byla užita metoda měření teploty na skříni převodovky. Výsledky experimentu naznačují použitelnost metodiky zkoušení i pro nově zvolený typ poškození. In this article there are presented the results of the second series of experiments with the gearbox MQ 200, whose purpose was the damage detection of gearbox components using acoustic emission method. In experiments, which took place in the laboratories of the Institute of Machine and Industrial Design of the Brno University of Technology, were created artificial defects in a cogwheel of fifth speed gear. The aim of the experiments was to evaluate the possibility of damage identification in production gearbox and verify the measurement methodology of previous tests for this type of damage. As a comparative parameter was used the temperature measured on the gearbox surface. The results from experiments suggest the suitability of the testing methodology for the newly chosen type of damage. V tomto článku jsou prezentovány výsledky z druhé série experimentů provedených na automobilové převodovce MQ 200, jejichž účelem byla detekce poškození součástí převodovky pomocí akustické emise. V experimentech, které probíhaly v laboratořích Ústavu konstruování VUT v Brně, byly vytvořeny umělé defekty ozubeného kola 5.převodového stupně. Záměrem experimentů bylo vyhodnotit možnosti identifikace poškození v produkční převodovce a ověřit metodiku měření z předchozích zkoušek pro tento typ poškození. Jako komparační parametr byla užita metoda měření teploty na skříni převodovky. Výsledky experimentu naznačují použitelnost metodiky zkoušení i pro nově zvolený typ poškození.
dcterms:title
Identifikace poškození součástí automobilové převodovky metodou akustické emise AN IDENTIFICATION OF AUTOMOTIVE GEARBOX COMPONENTS DAMAGE USING ACOUSTIC EMISSION Identifikace poškození součástí automobilové převodovky metodou akustické emise
skos:prefLabel
Identifikace poškození součástí automobilové převodovky metodou akustické emise Identifikace poškození součástí automobilové převodovky metodou akustické emise AN IDENTIFICATION OF AUTOMOTIVE GEARBOX COMPONENTS DAMAGE USING ACOUSTIC EMISSION
skos:notation
RIV/00216305:26210/11:PU94872!RIV12-MPO-26210___
n11:predkladatel
n12:orjk%3A26210
n3:aktivita
n18:P
n3:aktivity
P(FR-TI1/371)
n3:dodaniDat
n15:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n10:2856115
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
203417
n3:idVysledku
RIV/00216305:26210/11:PU94872
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
acoustic emission, damage detection, gearbox, artificial defect
n3:klicoveSlovo
n7:damage%20detection n7:acoustic%20emission n7:artificial%20defect n7:gearbox
n3:kontrolniKodProRIV
[9621867B54C0]
n3:mistoKonaniAkce
Ostrava
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
NDE for Safety / Defektoskopie 2011
n3:obor
n9:JL
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n17:FR-TI1%2F371
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2011
n3:tvurceVysledku
Mazal, Pavel Nohál, Libor
n3:typAkce
n21:EUR
n3:zahajeniAkce
2011-11-09+01:00
s:numberOfPages
8
n19:hasPublisher
ČNDT, VUT v Brně
n13:isbn
978-80-214-4358-7
n22:organizacniJednotka
26210