This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26210%2F11%3APR25838%21RIV12-MSM-26210___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26210%2F11%3APR25838%21RIV12-MSM-26210___
rdf:type
skos:Concept n8:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.iae.fme.vutbr.cz/cs/system/files/2011_FV_Blatak-Hnaci_ustroji_maleho_experimentalniho_vozidla.pdf
dcterms:description
Hnací ústrojí přenáší výkon z motoru vozidla na jeho kola. Navržené hnací ústrojí se pro malé experimentální vozidlo skládá se z diferenciálu se zvýšenou svorností, řetězového pohonu (napínání rotačním pohybem), hnacích hřídelí (homokinetické klouby Tripod). Celé hnací ústrojí je optimalizováno pro maximální účinnost přenosu výkonu z motoru na kola vozidla. Převodové poměry jsou nastaveny tak, aby odpovídaly využití vozu jako experimentálního vozidla pro výzkum jízdní dynamiky. The drivetrain transmits the power from the engine to the wheels. The designed drivetrain for the small experimental vehicle consists of limited slip differential, chain-drive, (chain tension due to rotational motion), drive-shafts (CV joints Tripod). The whole drivetrain was optimized for maximum efficiency of transmission of the power from the engine to wheels. The gear ratios are set up, to correspond with the use of the vehicle as the experimental vehicle for vehicle dynamics research. Hnací ústrojí přenáší výkon z motoru vozidla na jeho kola. Navržené hnací ústrojí se pro malé experimentální vozidlo skládá se z diferenciálu se zvýšenou svorností, řetězového pohonu (napínání rotačním pohybem), hnacích hřídelí (homokinetické klouby Tripod). Celé hnací ústrojí je optimalizováno pro maximální účinnost přenosu výkonu z motoru na kola vozidla. Převodové poměry jsou nastaveny tak, aby odpovídaly využití vozu jako experimentálního vozidla pro výzkum jízdní dynamiky.
dcterms:title
Hnací ústrojí malého experimentálního vozidla Hnací ústrojí malého experimentálního vozidla Small Experimental Vehicle Drivetrain
skos:prefLabel
Hnací ústrojí malého experimentálního vozidla Small Experimental Vehicle Drivetrain Hnací ústrojí malého experimentálního vozidla
skos:notation
RIV/00216305:26210/11:PR25838!RIV12-MSM-26210___
n8:predkladatel
n9:orjk%3A26210
n3:aktivita
n10:P
n3:aktivity
P(ED0002/01/01)
n3:dodaniDat
n18:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n14:7425929 n14:3115100 n14:8845182
n3:druhVysledku
n20:G%2FB
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:ekonomickeParametry
Náklady na stavbu funkčního vzorku 68000 Kč
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
202353
n3:idVysledku
RIV/00216305:26210/11:PR25838
n3:interniIdentifikace
Hnací ústrojí F
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:kategorie
n16:A
n3:klicovaSlova
Drivetrain, differential, driveshaft
n3:klicoveSlovo
n6:differential n6:Drivetrain n6:driveshaft
n3:kontrolniKodProRIV
[6535F1A29C25]
n3:lokalizaceVysledku
C1/101
n3:obor
n4:JQ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n7:ED0002%2F01%2F01
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2011
n3:technickeParametry
Hmotnost diferenciál se zvýšenou svorností Drexler – 2,23 kg. Délka hnacích hřídelů 325,5 mm, převodové poměry (0,39, 0,53, 0,67, 0,85, 1,04, 1,23; stálý převod 0,27). Jedná se o jedinečné zařízení, které je využíváno pouze pracovníky Vysokého učení technického v Brně k vědeckovýzkumným účelům. Zařízení není licencováno a je umístěno v laboratořích C3 Ústavu automobilního a dopravního zařízení, Technická 2896/2, 616 69 Brno.
n3:tvurceVysledku
Ramík, Pavel Blaťák, Ondřej Tovaryš, Miroslav
n3:vlastnik
n11:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n19:N
n21:organizacniJednotka
26210