This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26210%2F11%3APR25825%21RIV12-MSM-26210___/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26210%2F11%3APR25825%21RIV12-MSM-26210___
rdf:type
skos:Concept n7:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.iae.fme.vutbr.cz/cs/system/files/2011_FV_Ramik-System_rizeni_formuloveho_vozu_s_nizkym_vykonem.pdf
dcterms:description
Řízení je jedním z nejdůležitějších prvků aktivní bezpečnosti vozidla. Funkční vzorek – „Systém řízení formulového vozu s nízkým výkonem“ se skládá z převodky hřebenového řízení, volantových hřídelí, sekundární převodky řízení, bezpečnostní rychlospojky volantu a multifunkčního volantu. Multifunkční volant umožňuje zobrazovat základní provozní údaje vozidla z řídicí jednotky motoru (RS232, CANBus), případně z dataloggeru zaznamenávajícího data z jízdy vozidla. Multifunkční volant vedle funkce zobrazovací má i funkci ovládací. Pomocí přepínačů je možné nastavovat různé parametry vozu – např. mapu vstřikování motoru atd. Řízení je jedním z nejdůležitějších prvků aktivní bezpečnosti vozidla. Funkční vzorek – „Systém řízení formulového vozu s nízkým výkonem“ se skládá z převodky hřebenového řízení, volantových hřídelí, sekundární převodky řízení, bezpečnostní rychlospojky volantu a multifunkčního volantu. Multifunkční volant umožňuje zobrazovat základní provozní údaje vozidla z řídicí jednotky motoru (RS232, CANBus), případně z dataloggeru zaznamenávajícího data z jízdy vozidla. Multifunkční volant vedle funkce zobrazovací má i funkci ovládací. Pomocí přepínačů je možné nastavovat různé parametry vozu – např. mapu vstřikování motoru atd. Steering is one of the most important elements of the vehicle active safety. Function prototype – Formula Car with Low Power consists of the rack and pinion gear, the steering wheel shaft, the secondary steering gearbox, the safety steering wheel quick release and the multifunctional steering wheel. Multifunctional steering wheel enables to display basic operating vehicle data from the engine ECU (RS232, CANBus), eventually data from the vehicle driving recorded in the datalogger. The multifunctional steering wheel has except the display function also the controlling function. It is possible by controllers to adjust different vehicle parameters – for example the engine injection map etc.
dcterms:title
Formula Car with Low Power Steering System Systém řízení formulového vozu s nízkým výkonem Systém řízení formulového vozu s nízkým výkonem
skos:prefLabel
Formula Car with Low Power Steering System Systém řízení formulového vozu s nízkým výkonem Systém řízení formulového vozu s nízkým výkonem
skos:notation
RIV/00216305:26210/11:PR25825!RIV12-MSM-26210___
n7:predkladatel
n8:orjk%3A26210
n4:aktivita
n21:P
n4:aktivity
P(ED0002/01/01)
n4:dodaniDat
n15:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n14:3115100 n14:1659936 n14:4792637 n14:8845182
n4:druhVysledku
n19:G%2FB
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:ekonomickeParametry
Náklady na stavbu funkčního vzorku 38000 Kč
n4:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
234056
n4:idVysledku
RIV/00216305:26210/11:PR25825
n4:interniIdentifikace
Systém řízení formule
n4:jazykVysledku
n10:cze
n4:kategorie
n18:A
n4:klicovaSlova
Formula car, steering system, steering gearbox, multifunction steering wheel
n4:klicoveSlovo
n9:steering%20system n9:Formula%20car n9:multifunction%20steering%20wheel n9:steering%20gearbox
n4:kontrolniKodProRIV
[DE910FE6032A]
n4:lokalizaceVysledku
C1/101
n4:obor
n20:JQ
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n4:pocetTvurcuVysledku
4
n4:projekt
n6:ED0002%2F01%2F01
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2011
n4:technickeParametry
Zařízení se skládá z převodky hřebenového řízení (převod 2,4), volantových hřídelí, sekundární převodky (převod 1), multifunkčního volantu (RS232, CANBus). Jedná se o jedinečné zařízení, které je využíváno pouze pracovníky Vysokého učení technického v Brně k vědeckovýzkumným účelům. Zařízení není licencováno a je umístěno v laboratořích C1 Ústavu automobilního a dopravního zařízení, Technická 2896/2, 616 69 Brno.
n4:tvurceVysledku
Pospíšil, Jaromír Paulus, Luboš Ramík, Pavel Blaťák, Ondřej
n4:vlastnik
n11:vlastnikVysledku
n4:vyuzitiJinymSubjektem
n17:N
n13:organizacniJednotka
26210