This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26210%2F09%3APR23833%21RIV10-MSM-26210___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26210%2F09%3APR23833%21RIV10-MSM-26210___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
U osobních automobilů se lze setkat s hlukovým projevem, který souvisí s vůlemi v oblasti diferenciálu převodovky. Experimenty na reálném vozidle s sebou nesou řadu problémů, především hluk pozadí (pohonného agregátu, výfuku apod.) převyšuje hladinu hluku sledovaného objektu, což znemožňuje použití standardních měřících postupů. Funkční vzorek umožňuje laboratorně simulovat chování kluzných uložení diferenciálu v různých podmínkách mazání a mechanické uvolněnosti. Diferenciál vozu Škoda Fabia v experimentální převodovce DiBox je doplněn nepřímým řemenovým převodem a elektromotorem. Sady výměnných unášených hřídelí dovolují simulovat různé rozměrové parametry uložení. Otáčky klece i unášené hřídele jsou měřeny induktivním snímačem IABSF10POP, radiální kmitání hřídele je sledováno ve dvou osách indukčními čidly Schenck IN-081. In passenger car, there is a noise phenomenon, which is related to clearances in automotive differential. The experiments with real vehicle are connected with particular problems. The noise of a background (engine-gearbox assembly, exhaust system etc.) exceeded the level of the noise of the examined object and therefore standard measuring methods could not be used. A working sample enables simulation of differential sleeve bearing under various lubrication and mechanical looseness conditions. The real Skoda Fabia differential assembly is mounted into experimental gearbox DiBox and it is driven by electromotor through V-belt. Different dimension parameters of the differential bearing are simulated by set of replaceable drift shafts. A speed of differential case and drifted shaft are measured by inductive sensor IABSF10POP and radial oscillation is measured in two axis by eddy-current sensors Schenck IN-081. U osobních automobilů se lze setkat s hlukovým projevem, který souvisí s vůlemi v oblasti diferenciálu převodovky. Experimenty na reálném vozidle s sebou nesou řadu problémů, především hluk pozadí (pohonného agregátu, výfuku apod.) převyšuje hladinu hluku sledovaného objektu, což znemožňuje použití standardních měřících postupů. Funkční vzorek umožňuje laboratorně simulovat chování kluzných uložení diferenciálu v různých podmínkách mazání a mechanické uvolněnosti. Diferenciál vozu Škoda Fabia v experimentální převodovce DiBox je doplněn nepřímým řemenovým převodem a elektromotorem. Sady výměnných unášených hřídelí dovolují simulovat různé rozměrové parametry uložení. Otáčky klece i unášené hřídele jsou měřeny induktivním snímačem IABSF10POP, radiální kmitání hřídele je sledováno ve dvou osách indukčními čidly Schenck IN-081.
dcterms:title
Simulátor mechanického systému Simulátor mechanického systému Mechanical system simulation device
skos:prefLabel
Simulátor mechanického systému Mechanical system simulation device Simulátor mechanického systému
skos:notation
RIV/00216305:26210/09:PR23833!RIV10-MSM-26210___
n3:aktivita
n7:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021630518)
n3:dodaniDat
n12:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n11:6438962 n11:5995116
n3:druhVysledku
n15:G%2FB
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:ekonomickeParametry
Náklady na výrobu prototypové sady: 15000,-Kč
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
341386
n3:idVysledku
RIV/00216305:26210/09:PR23833
n3:interniIdentifikace
Klap1
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:kategorie
n13:A
n3:klicovaSlova
diferentiall, radial stiffness, bearing, noise
n3:klicoveSlovo
n4:radial%20stiffness n4:bearing n4:noise n4:diferentiall
n3:kontrolniKodProRIV
[B4B9AFF5C9B0]
n3:lokalizaceVysledku
místnost B1/111 ÚSTAV KONSTRUOVÁNÍ Fakulta strojního inženýrství Vysoké učení technické v Brně Technická 2896/2 616 69 BRNO Česká Republika
n3:obor
n16:JR
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2009
n3:technickeParametry
Příkon motoru: 0.5 kW Max. otáčky: 1000 RPM funkční vzorek je využíván na pracovišti řešitele: místnost B1/111 ÚSTAV KONSTRUOVÁNÍ Fakulta strojního inženýrství Vysoké učení technick
n3:tvurceVysledku
Mazůrek, Ivan Klapka, Milan
n3:vlastnik
n5:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n9:N
n3:zamer
n17:MSM0021630518
n18:organizacniJednotka
26210