This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26210%2F08%3APU77823%21RIV11-MSM-26210___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26210%2F08%3APU77823%21RIV11-MSM-26210___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
The paper deals with the nowadays situation of long-life education in the field of production sciences and human resources at the Brno University of Technology, Faculty of Mechanical Engineering, Institute of Manufacturing Technology. Modern technological trends and industrial needs, material and financial support from the EU, Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic, BUT and FME are evaluated. The stabilized position of technical universities like a traditional place for long-life education is highlighted, using e-learning, c-technologies, special courses, seminars and scientific conferences apart from other teaching activities. However, a special training should be organized for the staff also, including not only news in the technological progress and technological know-how, but in development of so called %22soft skill disciplines%22- foreign languages, communication, fundamental of team work and human leadership. Příspěvek se zabývá současnou situací v systému celoživotního vzdělávání v oblasti výrobních věd a lidských zdrojů na FSI VUT v Brně, Ústavu strojírenské technologie. Vyhodnocuje soudobé trendy a potřeby z praxe, materiální a finanční podporu z řady orgánů na úrovni EU, MŠMT a VUT v Brně. Kladně hodnotí mimořádné postavení vysokých škol technického typu jako vhodného místa pro rozvoj dlouhodobého vzdělávání mj. formou e-lerningu, c-technologií i speciálních kurzů, seminářů, vědeckých a odborných konferencí. Současně však upozorňuje na potřebu rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogických a technických pracovníků nejen v oblasti technických předmětů, ale i ve znalosti tzv. %22soft skill disciplines%22, jako jsou znalosti jazyků, komunikačních dovedností, základů týmové práce a vedení lidí. Příspěvek se zabývá současnou situací v systému celoživotního vzdělávání v oblasti výrobních věd a lidských zdrojů na FSI VUT v Brně, Ústavu strojírenské technologie. Vyhodnocuje soudobé trendy a potřeby z praxe, materiální a finanční podporu z řady orgánů na úrovni EU, MŠMT a VUT v Brně. Kladně hodnotí mimořádné postavení vysokých škol technického typu jako vhodného místa pro rozvoj dlouhodobého vzdělávání mj. formou e-lerningu, c-technologií i speciálních kurzů, seminářů, vědeckých a odborných konferencí. Současně však upozorňuje na potřebu rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogických a technických pracovníků nejen v oblasti technických předmětů, ale i ve znalosti tzv. %22soft skill disciplines%22, jako jsou znalosti jazyků, komunikačních dovedností, základů týmové práce a vedení lidí.
dcterms:title
Rozvoj strojírenské technologie vyžaduje i rozvoj lidských zdrojů a jejich vzdělanosti. Rozvoj strojírenské technologie vyžaduje i rozvoj lidských zdrojů a jejich vzdělanosti. The Development of Manufacturing Technology Invokes a Development of Human resources and Education
skos:prefLabel
Rozvoj strojírenské technologie vyžaduje i rozvoj lidských zdrojů a jejich vzdělanosti. The Development of Manufacturing Technology Invokes a Development of Human resources and Education Rozvoj strojírenské technologie vyžaduje i rozvoj lidských zdrojů a jejich vzdělanosti.
skos:notation
RIV/00216305:26210/08:PU77823!RIV11-MSM-26210___
n3:aktivita
n14:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n7:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n10:3720810 n10:7335377
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
393508
n3:idVysledku
RIV/00216305:26210/08:PU77823
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
manufacturing technology, long-life education, human resources, e-learning
n3:klicoveSlovo
n4:human%20resources n4:e-learning n4:long-life%20education n4:manufacturing%20technology
n3:kontrolniKodProRIV
[D608DE78F5E7]
n3:mistoKonaniAkce
Zlín
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevZdroje
Proceedings of PI' 08
n3:obor
n9:JQ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2008
n3:tvurceVysledku
Polzerová, Dagmar Píška, Miroslav
n3:typAkce
n20:CST
n3:zahajeniAkce
2001-11-15+01:00
s:numberOfPages
8
n12:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n17:isbn
978-80-7318-769-9
n18:organizacniJednotka
26210