This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26210%2F07%3APU69553%21RIV08-MSM-26210___/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26210%2F07%3APU69553%21RIV08-MSM-26210___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This paper deals with the description of the nature of the optimal driving strategy for an electric-powered train with speed constraints as well as the calculation of the switching times of optimal driving regimes for special types of resistance functions. This paper deals with the description of the nature of the optimal driving strategy for an electric-powered train with speed constraints as well as the calculation of the switching times of optimal driving regimes for special types of resistance functions. Článek se zabývá popisem chování optimální strategie řízení elektrického vlaku s rychlostními omezeními a dále výpočtem přepínacích okamžiků při optimálním jízdním režimu pro speciální typy odporových funkcí.
dcterms:title
Energy-Efficient Train Control and Speed Constraints Energeticky optimální řízení vlaku s rychlostními omezeními Energy-Efficient Train Control and Speed Constraints
skos:prefLabel
Energy-Efficient Train Control and Speed Constraints Energeticky optimální řízení vlaku s rychlostními omezeními Energy-Efficient Train Control and Speed Constraints
skos:notation
RIV/00216305:26210/07:PU69553!RIV08-MSM-26210___
n3:strany
166-171
n3:aktivita
n6:Z n6:S
n3:aktivity
S, Z(MSM0021630518)
n3:dodaniDat
n11:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n21:7274718
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
420163
n3:idVysledku
RIV/00216305:26210/07:PU69553
n3:jazykVysledku
n16:eng
n3:klicovaSlova
maximum principle, train control, speed constraints
n3:klicoveSlovo
n10:speed%20constraints n10:train%20control n10:maximum%20principle
n3:kontrolniKodProRIV
[E27663CE1594]
n3:mistoKonaniAkce
Arcachon, France
n3:mistoVydani
Arcachon, France
n3:nazevZdroje
Proceedings of the 3rd WSEAS Int. Conf. on Dynamical Systems and Control
n3:obor
n20:BA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2007
n3:tvurceVysledku
Pokorný, Pavel
n3:typAkce
n18:WRD
n3:zahajeniAkce
2007-10-13+02:00
n3:zamer
n13:MSM0021630518
s:numberOfPages
6
n7:hasPublisher
WSEAS Press
n9:isbn
978-960-6766-08-4
n17:organizacniJednotka
26210