This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26110%2F14%3APU111669%21RIV15-TA0-26110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26110%2F14%3APU111669%21RIV15-TA0-26110___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Some measurements and analyzes show that up to 80% of the acoustic energy from rail transport is emitted into the environment to a height of 1 m above the top of rail. Low noise barriers (LNB) are built in parallel with the track to a height of approximately 0.5 m to 1 m above the top of rail and relatively close to the track.The closeness to the noise source causes that the LNB efficiency is comparable to the traditional noise barriers (TNB). Se zaváděním moderních železničních vozidel postupně dochází k výškovému poklesu dominantních složek hluku. Hluk valení u těchto vozidel převažuje nad hlukem přenosových systémů a pomocných zařízení. Z některých měření a analýz vyplývá, že 80 % akustické energie od kolejové dopravy je emitováno do okolí do výšky 1 m nad temenem kolejnice. Nízké protihlukové clony (NPC) jsou postaveny souběžně s tratí do výšky cca 0,5 m až 1 m nad temenem kolejnice a relativně velmi blízko koleje. Právě ona blízkost ke zdroji hluku způsobuje, že NPC se svojí efektivitou dají přibližně srovnat s klasickými protihlukovými stěnami. Se zaváděním moderních železničních vozidel postupně dochází k výškovému poklesu dominantních složek hluku. Hluk valení u těchto vozidel převažuje nad hlukem přenosových systémů a pomocných zařízení. Z některých měření a analýz vyplývá, že 80 % akustické energie od kolejové dopravy je emitováno do okolí do výšky 1 m nad temenem kolejnice. Nízké protihlukové clony (NPC) jsou postaveny souběžně s tratí do výšky cca 0,5 m až 1 m nad temenem kolejnice a relativně velmi blízko koleje. Právě ona blízkost ke zdroji hluku způsobuje, že NPC se svojí efektivitou dají přibližně srovnat s klasickými protihlukovými stěnami.
dcterms:title
Assessment of the effectiveness of low noise barriers BRENS BARRIER Posouzení účinnosti nízké protihlukové clony BRENS BARRIER Posouzení účinnosti nízké protihlukové clony BRENS BARRIER
skos:prefLabel
Posouzení účinnosti nízké protihlukové clony BRENS BARRIER Posouzení účinnosti nízké protihlukové clony BRENS BARRIER Assessment of the effectiveness of low noise barriers BRENS BARRIER
skos:notation
RIV/00216305:26110/14:PU111669!RIV15-TA0-26110___
n3:aktivita
n17:P
n3:aktivity
P(TE01020168)
n3:cisloPeriodika
38
n3:dodaniDat
n4:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n5:2030020 n5:6830250 n5:2790815 n5:3516792 n5:6276377
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
37803
n3:idVysledku
RIV/00216305:26110/14:PU111669
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
Single noise exposure level, Fourier transformation, third octave analysis, low noise barriers
n3:klicoveSlovo
n9:low%20noise%20barriers n9:Single%20noise%20exposure%20level n9:third%20octave%20analysis n9:Fourier%20transformation
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[9FB5CF1CB691]
n3:nazevZdroje
Vědeckotechnický sborník Českých drah
n3:obor
n15:BI
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
5
n3:pocetTvurcuVysledku
5
n3:projekt
n18:TE01020168
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2014
n3:svazekPeriodika
2014
n3:tvurceVysledku
Pazdera, Luboš Tomandl, Vladimír Smutný, Jaroslav Vukušič, Ivan Ratislavová, Eva
s:issn
1214-9047
s:numberOfPages
12
n12:organizacniJednotka
26110