This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26110%2F14%3APU107683%21RIV15-TA0-26110___/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26110%2F14%3APU107683%21RIV15-TA0-26110___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Podélné sklony na směrově rozdělených pozemních komunikacích jsou definované v normě ČSN 73 6101. Ačkoliv poslední změna Z1 normy proběhla v lednu roku 2009, podélné sklony pro dálnice, rychlostní silnice a směrově rozdělené silnice jsou konstantní, až na horské území pro rychlostní silnice, od normy vydané roku 1985. Jedním z hlavních faktorů ovlivňujícím návrh podélných sklonů je návrhové pomalé vozidlo, řešené v příloze K normy, jehož parametry byly aktualizovány naposledy roku 1998 ve změně Z6 normy z roku 1985. S vývojem technologií se mění i vývoj vozového parku, který se od roku 1998 výrazně změnil. S touto změnou se změnily i parametry návrhového pomalého vozidla, pro které byly vytvořeny nové grafy pro jízdu ve stoupání, klesání. Dále byly srovnány podélné sklony české normy s podélnými sklony ve vybraných zahraničních normách. Longitudinal slopes at roads directionally dividend are defined in term ČSN 73 6101. Although the last update of the term was in January 2009, longitudinal slopes for highways, speedways and other roads directionally divided stay invariable since 1985. One of general factors of longitudinal slope design is slow vehicle, it is described in appendix K of term ČSN 73 6101. Its parameters are invariable since 1998, when was the term from year 1985 updated in modification Z6. The evolution of vehicle park is connect with technology evolution, and it must be different between year 1998 and the present. The parameters of present slow vehicle were the base for update of graphs of vehicle speed change. Further the longitudinal slopes in Czech term were compared with longitudinal slopes in other countries. Podélné sklony na směrově rozdělených pozemních komunikacích jsou definované v normě ČSN 73 6101. Ačkoliv poslední změna Z1 normy proběhla v lednu roku 2009, podélné sklony pro dálnice, rychlostní silnice a směrově rozdělené silnice jsou konstantní, až na horské území pro rychlostní silnice, od normy vydané roku 1985. Jedním z hlavních faktorů ovlivňujícím návrh podélných sklonů je návrhové pomalé vozidlo, řešené v příloze K normy, jehož parametry byly aktualizovány naposledy roku 1998 ve změně Z6 normy z roku 1985. S vývojem technologií se mění i vývoj vozového parku, který se od roku 1998 výrazně změnil. S touto změnou se změnily i parametry návrhového pomalého vozidla, pro které byly vytvořeny nové grafy pro jízdu ve stoupání, klesání. Dále byly srovnány podélné sklony české normy s podélnými sklony ve vybraných zahraničních normách.
dcterms:title
OPTIMALIZATION OF LONGITUDINAL SLOPES AT ROADS DIRECTIONALLY DIVIDED OPTIMALIZACE PODÉLNÝCH SKLONŮ NA SMĚROVĚ ROZDĚLENÝCH POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH OPTIMALIZACE PODÉLNÝCH SKLONŮ NA SMĚROVĚ ROZDĚLENÝCH POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
skos:prefLabel
OPTIMALIZATION OF LONGITUDINAL SLOPES AT ROADS DIRECTIONALLY DIVIDED OPTIMALIZACE PODÉLNÝCH SKLONŮ NA SMĚROVĚ ROZDĚLENÝCH POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH OPTIMALIZACE PODÉLNÝCH SKLONŮ NA SMĚROVĚ ROZDĚLENÝCH POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
skos:notation
RIV/00216305:26110/14:PU107683!RIV15-TA0-26110___
n3:aktivita
n20:P
n3:aktivity
P(TA02030548)
n3:dodaniDat
n12:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n10:5055709
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n21:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
34855
n3:idVysledku
RIV/00216305:26110/14:PU107683
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
Longitudinal slope, slow-moving vehicle, highway, expressway, road
n3:klicoveSlovo
n7:road n7:highway n7:expressway n7:slow-moving%20vehicle n7:Longitudinal%20slope
n3:kontrolniKodProRIV
[44CE82982B08]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
16. odborná konference doktorského studia - Juniorstav 2014
n3:obor
n16:JN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n19:TA02030548
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2014
n3:tvurceVysledku
Moravec, Karel
n3:typAkce
n13:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-01-30+01:00
s:numberOfPages
7
n18:hasPublisher
Neuveden
n9:isbn
978-80-214-4851-3
n17:organizacniJednotka
26110