This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU85182%21RIV10-GA0-26110___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU85182%21RIV10-GA0-26110___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek je zaměřen na hodnocení parametrů koleje, ovlivňujících její chování při dynamickém zatížení. Měření vibrací součástí železničního svršku a měření průběhu zatlačení koleje pod jedoucími kolejovými vozidly lze použít k popisu dynamického chování konstrukce koleje. Časové průběhy zatlačení koleje byly podrobeny detailní analýze. Teoretická část analýzy se věnuje modelu koleje jako prutu na pružném podloží zatíženého pohybujícími se kolovými silami. Zkoumán je vliv základních parametrů koleje na tvar časového záznamu zatlačení pro typický dvounápravový podvozek. Kvalitativní a kvantitativní analýza poskytuje nástroj pro stanovení svislé tuhosti kolejové jízdní dráhy, dále stanovení koeficientu poměrného útlumu a kritické rychlosti. Dále je možné identifikovat pražce špatně uložené v kolejovém loži. Uvedená metoda byla použita pro hodnocení chování koleje se zpružněným upevněním kole The paper is focused on analysis of railway track bed parameters at dynamic loading. The measurement of track elements vibration and rail deflection is proposed as a tool for the explanation of dynamic behaviour of ballasted track. The analysis of the rail deflection curve includes theoretical and experimental parts. The theoretical analysis discusses. The influence of dynamic parameters on the shape of rail deflection curve for a typical bogie is studied. The records of vertical displacements of track elements were analysed for the assessment of track vertical stiffness, damping ratio and critical velocity or for the assessment for gaps under concrete sleepers and bearers. This method has been used for the evaluation of trail track sections for rail fastening with high elasticity and for sleepers with under sleeper pads and for the comparison with the common structure of permanent way. Příspěvek je zaměřen na hodnocení parametrů koleje, ovlivňujících její chování při dynamickém zatížení. Měření vibrací součástí železničního svršku a měření průběhu zatlačení koleje pod jedoucími kolejovými vozidly lze použít k popisu dynamického chování konstrukce koleje. Časové průběhy zatlačení koleje byly podrobeny detailní analýze. Teoretická část analýzy se věnuje modelu koleje jako prutu na pružném podloží zatíženého pohybujícími se kolovými silami. Zkoumán je vliv základních parametrů koleje na tvar časového záznamu zatlačení pro typický dvounápravový podvozek. Kvalitativní a kvantitativní analýza poskytuje nástroj pro stanovení svislé tuhosti kolejové jízdní dráhy, dále stanovení koeficientu poměrného útlumu a kritické rychlosti. Dále je možné identifikovat pražce špatně uložené v kolejovém loži. Uvedená metoda byla použita pro hodnocení chování koleje se zpružněným upevněním kole
dcterms:title
Hodnocení dynamických parametrů koleje Hodnocení dynamických parametrů koleje Assessment of Railway Track Dynamic Parameters
skos:prefLabel
Hodnocení dynamických parametrů koleje Assessment of Railway Track Dynamic Parameters Hodnocení dynamických parametrů koleje
skos:notation
RIV/00216305:26110/09:PU85182!RIV10-GA0-26110___
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(GA103/07/0183)
n3:dodaniDat
n7:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n9:6830250 n9:2111705 n9:5340756 n9:3288331
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
317491
n3:idVysledku
RIV/00216305:26110/09:PU85182
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
railway track parameters, dynamic load, vertical rail deflection, theoretical analysis of railway track
n3:klicoveSlovo
n12:railway%20track%20parameters n12:vertical%20rail%20deflection n12:dynamic%20load n12:theoretical%20analysis%20of%20railway%20track
n3:kontrolniKodProRIV
[71715766AEF8]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
XII. International scientific conference, Transport structures
n3:obor
n17:JN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:projekt
n5:GA103%2F07%2F0183
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2009
n3:tvurceVysledku
Smutný, Jaroslav Hruzíková, Miroslava Svoboda, Richard Plášek, Otto
n3:typAkce
n16:EUR
n3:zahajeniAkce
2009-04-20+02:00
s:numberOfPages
4
n19:hasPublisher
Akademické nakladatelství CERM
n10:isbn
978-80-7204-629-4
n20:organizacniJednotka
26110