This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26110%2F07%3APU70743%21RIV08-MSM-26110___/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26110%2F07%3APU70743%21RIV08-MSM-26110___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Článek je věnovaný analýze kvality pražcového podloží při dynamickém zatížení pomocí měření svislého zatlačení pražců v kolejovém loži. V současné době bylo pozorováno množství závad geometrické polohy koleje v souvislosti s příliš vysokým namáháním kolejového lože, které způsobuje nepravidelné poklesy kolejového roštu. Vzniklé nepravidelnosti kolejové jízdní dráhy ve zpětné vazbě vedou ke zvýšení dynamického zatížení a k rozvoji dalších vad železničního svršku, např.: praskání srdcovek, příčné trhliny pražců, vytrhávání vrtulí apod. Analýza chování pražců v kolejovém loži zahrnuje jak teoretickou tak praktickou část. Za účelem nalezení příčiny a mechanismu vad a poruch bylo uskutečněno množství měření jak v běžné koleji, tak ve výhybkách. Záznamy svislých pohybů betonových pražců byly analyzovány popisně a byl nalezen způsob vyčíslení svislé spojité tuhosti kolejové jízdní drá The paper is focused on analysis of railway track for dynamic loading by measurements of concrete sleepers in ballast bed. Recently railway companies found overloading of ballast bed under concrete sleepers. This overloading causes an irregular settlement of track length and consequently a decrease of track quality. Such deterioration leads to significantly higher dynamic effects, which cause defects or failures of permanent way elements, e.g. failures of frogs, cracks of the sleepers, breakage of screws etc. The analysis of the concrete sleeper behaviour includes theoretical and experimental parts. The large amount of measurements of vibration parameters has been done in plain track and in switches and crossings. The goal of the measurement usually was identification of failure and defects mechanism. The records of vertical displacements were analysed or qualitatively either quantitatively. The basic examples are attached at the end of the paper. Článek je věnovaný analýze kvality pražcového podloží při dynamickém zatížení pomocí měření svislého zatlačení pražců v kolejovém loži. V současné době bylo pozorováno množství závad geometrické polohy koleje v souvislosti s příliš vysokým namáháním kolejového lože, které způsobuje nepravidelné poklesy kolejového roštu. Vzniklé nepravidelnosti kolejové jízdní dráhy ve zpětné vazbě vedou ke zvýšení dynamického zatížení a k rozvoji dalších vad železničního svršku, např.: praskání srdcovek, příčné trhliny pražců, vytrhávání vrtulí apod. Analýza chování pražců v kolejovém loži zahrnuje jak teoretickou tak praktickou část. Za účelem nalezení příčiny a mechanismu vad a poruch bylo uskutečněno množství měření jak v běžné koleji, tak ve výhybkách. Záznamy svislých pohybů betonových pražců byly analyzovány popisně a byl nalezen způsob vyčíslení svislé spojité tuhosti kolejové jízdní drá
dcterms:title
Analysis of Railway Track Stiffness for Dynamic Loading Analýza tuhosti kolejové jízdní dráhy při dynamickém zatížení Analýza tuhosti kolejové jízdní dráhy při dynamickém zatížení
skos:prefLabel
Analýza tuhosti kolejové jízdní dráhy při dynamickém zatížení Analýza tuhosti kolejové jízdní dráhy při dynamickém zatížení Analysis of Railway Track Stiffness for Dynamic Loading
skos:notation
RIV/00216305:26110/07:PU70743!RIV08-MSM-26110___
n4:strany
371-378
n4:aktivita
n18:P
n4:aktivity
P(1M0579), P(GA103/07/0183)
n4:dodaniDat
n11:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n6:6830250 n6:2111705 n6:3288331 n6:5340756
n4:druhVysledku
n12:D
n4:duvernostUdaju
n21:S
n4:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
409894
n4:idVysledku
RIV/00216305:26110/07:PU70743
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
permanent way, track stiffness
n4:klicoveSlovo
n14:track%20stiffness n14:permanent%20way
n4:kontrolniKodProRIV
[B7B59CBAE61F]
n4:mistoKonaniAkce
Brno, VUT-FAST
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Experiment 07. Sborník
n4:obor
n19:JN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n4:pocetTvurcuVysledku
4
n4:projekt
n15:1M0579 n15:GA103%2F07%2F0183
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2007
n4:tvurceVysledku
Smutný, Jaroslav Svoboda, Richard Plášek, Otto Hruzíková, Miroslava
n4:typAkce
n10:CST
n4:zahajeniAkce
2007-10-25+02:00
s:numberOfPages
8
n16:hasPublisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
n13:isbn
978-80-7204-543-3
n17:organizacniJednotka
26110