This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25510%2F14%3A39898513%21RIV15-MSM-25510___/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25510%2F14%3A39898513%21RIV15-MSM-25510___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek si klade za cíl upozornit na nutnost posouzení souladu času symetrie plynoucího z jízdního řádu železniční dopravy s přepravními požadavky cestujících z/do daného města ve vazbě na konkrétní zdroje/cíle cest v něm. Ve vybraných městech ČR je systematicky posouzena dostupnost do vybraných míst, objektů a institucí a zhodnoceno, zdali čas symetrie stanovený jízdním řádem jim odpovídá či nikoli. Smyslem není bořit teorie taktového jízdního řádu, ale naopak jejich návrh podpořit konkrétní ukázkou postupů a metod dalšího možného posuzování, které by v případě splnění všech ostatních podmínek, mohly dále zvýšit kvalitu na rozhraní přepravní poptávky a dopravní nabídky. The aim of the paper is to point out necessity of consideration if time position of train arrivals and departures coordinated by (periodic) integrated time schedule (symmetry time) is in consonance with transport requirements of passengers travelling from/to city in relation to concrete trip origins/destinations in the city. Accessibility of selected places, objects and institutions in Czech cities will be systematically evaluated if the symmetry time is adequate. The aim is not to destroy theories of periodic time schedules, but to show methods and procedures for additional estimation. If all other conditions will be fulfilled, quality on interface between transport demand and supply is able to be improved in this way. Příspěvek si klade za cíl upozornit na nutnost posouzení souladu času symetrie plynoucího z jízdního řádu železniční dopravy s přepravními požadavky cestujících z/do daného města ve vazbě na konkrétní zdroje/cíle cest v něm. Ve vybraných městech ČR je systematicky posouzena dostupnost do vybraných míst, objektů a institucí a zhodnoceno, zdali čas symetrie stanovený jízdním řádem jim odpovídá či nikoli. Smyslem není bořit teorie taktového jízdního řádu, ale naopak jejich návrh podpořit konkrétní ukázkou postupů a metod dalšího možného posuzování, které by v případě splnění všech ostatních podmínek, mohly dále zvýšit kvalitu na rozhraní přepravní poptávky a dopravní nabídky.
dcterms:title
Symmetry Time Position of Periodic Integrated Time Schedule in Comparison with Passenger Transport Needs Poloha času symetrie taktového jízdního řádu v porovnání s přepravními potřebami cestujících Poloha času symetrie taktového jízdního řádu v porovnání s přepravními potřebami cestujících
skos:prefLabel
Poloha času symetrie taktového jízdního řádu v porovnání s přepravními potřebami cestujících Symmetry Time Position of Periodic Integrated Time Schedule in Comparison with Passenger Transport Needs Poloha času symetrie taktového jízdního řádu v porovnání s přepravními potřebami cestujících
skos:notation
RIV/00216275:25510/14:39898513!RIV15-MSM-25510___
n3:aktivita
n18:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n15:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n8:7991932 n8:4407296
n3:druhVysledku
n13:D
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
37348
n3:idVysledku
RIV/00216275:25510/14:39898513
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
accessibility; railway; symmetry time; time schedule
n3:klicoveSlovo
n11:accessibility n11:symmetry%20time n11:railway n11:time%20schedule
n3:kontrolniKodProRIV
[6FCCA711E6D6]
n3:mistoKonaniAkce
Bratislava
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
Verejná osobná doprava 2014 - zborník
n3:obor
n14:JO
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2014
n3:tvurceVysledku
Plachý, Přemysl Bulíček, Josef
n3:typAkce
n5:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-10-23+02:00
s:numberOfPages
4
n10:hasPublisher
Kongres STUDIO
n9:isbn
978-80-89565-15-3
n16:organizacniJednotka
25510