This HTML5 document contains 37 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39896894%21RIV14-TA0-25510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39896894%21RIV14-TA0-25510___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper deals with the fault states of twelve-pulse rectifier in traction substation of 3 kV DC traction system used at railways in the Czech Republic. The situation at diode breakdown of rectifier and at the same time recuperative traction vehicles in power supply section. The vehicle with recuperation can increase stress of elements in power supply system under certain conditions during fault states of rectifier. The simulation computer model was created for analysis of current waveforms in trolley line at this situation. The all simulations were done by program PSpice. The main goal is to analyze the endanger elements of power supply system and bring the recommendation for increasing of reliability of this mentioned power supply system. Již od počátku elektrizace československých hlavních tratí bylo nutné zajistit stálost a spolehlivost v dodávkách trakčního proudu. Elektrická doprava na hlavních tratích byla vždy klíčová a tak jakékoliv omezení, případně výpadek, v napájení má za následek výrazné zhoršení propustnosti trati. Nejviditelnějším problémem v dodávkách trakčního proudu bývá poškození trolejového vedení vlivem povětrnostních podmínek nebo špatnou spoluprací sběrače s trolejí. Výpadek v napájení může však také nastat poruchou trakční napájecí stanice. Zareagování podpěťových nebo nadproudových ochran měnírny je snadno řešitelné i při dálkovém ovládání. Nepoměrně větší problém může nastat při poruše trakčního usměrňovače, kdy v často neobsazené měnírně nemusí dojít k jeho urychlené náhradě. Následný provoz měnírny s omezeným počtem usměrňovačových jednotek vede k měkkému trolejovému napětí a tím i k omezení, v krajním případě až k zastavení dopravy. Již od počátku elektrizace československých hlavních tratí bylo nutné zajistit stálost a spolehlivost v dodávkách trakčního proudu. Elektrická doprava na hlavních tratích byla vždy klíčová a tak jakékoliv omezení, případně výpadek, v napájení má za následek výrazné zhoršení propustnosti trati. Nejviditelnějším problémem v dodávkách trakčního proudu bývá poškození trolejového vedení vlivem povětrnostních podmínek nebo špatnou spoluprací sběrače s trolejí. Výpadek v napájení může však také nastat poruchou trakční napájecí stanice. Zareagování podpěťových nebo nadproudových ochran měnírny je snadno řešitelné i při dálkovém ovládání. Nepoměrně větší problém může nastat při poruše trakčního usměrňovače, kdy v často neobsazené měnírně nemusí dojít k jeho urychlené náhradě. Následný provoz měnírny s omezeným počtem usměrňovačových jednotek vede k měkkému trolejovému napětí a tím i k omezení, v krajním případě až k zastavení dopravy.
dcterms:title
fault states of the twelve-pulse rectifier during the recuperation Fault states od twelve pulse rectifier Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace
skos:prefLabel
Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace fault states of the twelve-pulse rectifier during the recuperation Fault states od twelve pulse rectifier Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace
skos:notation
RIV/00216275:25510/13:39896894!RIV14-TA0-25510___
n9:predkladatel
n17:orjk%3A25510
n3:aktivita
n18:P
n3:aktivity
P(TE01020038)
n3:dodaniDat
n7:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n4:9820078 n4:7950055
n3:druhVysledku
n14:O
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
114664
n3:idVysledku
RIV/00216275:25510/13:39896894
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
recuperation; twelve-pulse rectifier; fault states
n3:klicoveSlovo
n5:recuperation n5:fault%20states n5:twelve-pulse%20rectifier
n3:kontrolniKodProRIV
[9A44DF0BD098]
n3:obor
n6:JE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n11:TE01020038
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2013
n3:tvurceVysledku
Mlynařík, Ladislav Doleček, Radovan
n15:organizacniJednotka
25510