This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39895494%21RIV13-TA0-25510___/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39895494%21RIV13-TA0-25510___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek je zaměřen na moderní konstrukci nízkopodlažních tramvají, zvláště na provedení jejich trakčního pohonu. V úvodní části jsou diskutovány výhody a nevýhody individuálního pohonu volných kol pomocí bezpřevodových pomaluběžných synchronních motorů buzených permanentními magnety a napájených z napěťových střídačů osazených prvky IGBT. Hlavní část je zaměřena na mechanickou konstrukci a elektrickou výzbroj experimentálního vozidla, jež je stavěno na Katedře elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě Dopravní fakulty jana Pernera Univerzity Pardubice a které bude sloužit pro experimentální vývoj a optimalizaci řídicích algoritmů pro tento typ vozidel lehké trakce. The paper is aimed at modern construction of low-floor tram cars, especially at construction of their traction drive. There are discussed advantages and disadvantages of individually driven free wheels powered by permanent-magnet synchronous motors supplied from IGBT voltage inverters. The main part of the paper is focused on mechanical construction and electric equipment of light experimental rail car, which is built at Department of Electrical and Electronic Engineering and Signalling in Transport, Jan Perner Transport Faculty, University of Pardubice and which will be used for development of control algorithms for this type of electrical drives used at tram cars. Příspěvek je zaměřen na moderní konstrukci nízkopodlažních tramvají, zvláště na provedení jejich trakčního pohonu. V úvodní části jsou diskutovány výhody a nevýhody individuálního pohonu volných kol pomocí bezpřevodových pomaluběžných synchronních motorů buzených permanentními magnety a napájených z napěťových střídačů osazených prvky IGBT. Hlavní část je zaměřena na mechanickou konstrukci a elektrickou výzbroj experimentálního vozidla, jež je stavěno na Katedře elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě Dopravní fakulty jana Pernera Univerzity Pardubice a které bude sloužit pro experimentální vývoj a optimalizaci řídicích algoritmů pro tento typ vozidel lehké trakce.
dcterms:title
Experimental Rail Car Focused on Research of Individual Drive of Free-wheels Experimentální kolejové vozidlo určené pro výzkum individuálního pohonu nezávisle otáčivých kol Experimentální kolejové vozidlo určené pro výzkum individuálního pohonu nezávisle otáčivých kol
skos:prefLabel
Experimentální kolejové vozidlo určené pro výzkum individuálního pohonu nezávisle otáčivých kol Experimentální kolejové vozidlo určené pro výzkum individuálního pohonu nezávisle otáčivých kol Experimental Rail Car Focused on Research of Individual Drive of Free-wheels
skos:notation
RIV/00216275:25510/12:39895494!RIV13-TA0-25510___
n17:predkladatel
n18:orjk%3A25510
n4:aktivita
n13:P
n4:aktivity
P(TA01030391)
n4:dodaniDat
n10:2013
n4:domaciTvurceVysledku
n15:8934142 n15:3570738
n4:druhVysledku
n19:D
n4:duvernostUdaju
n22:S
n4:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
135685
n4:idVysledku
RIV/00216275:25510/12:39895494
n4:jazykVysledku
n21:cze
n4:klicovaSlova
experimental vehicle; control system; PMSM; gearless drive; free-wheel drive; low-floor tram
n4:klicoveSlovo
n9:low-floor%20tram n9:free-wheel%20drive n9:gearless%20drive n9:PMSM n9:experimental%20vehicle n9:control%20system
n4:kontrolniKodProRIV
[1084F60D8B8A]
n4:mistoKonaniAkce
Modra
n4:mistoVydani
Bratislava
n4:nazevZdroje
SEKEL 2012: mezinárodní konference učitelů elektrotechniky
n4:obor
n20:JA
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n14:TA01030391
n4:rokUplatneniVysledku
n10:2012
n4:tvurceVysledku
Lenoch, Václav Sýkora, Petr
n4:typAkce
n12:EUR
n4:zahajeniAkce
2012-09-05+02:00
s:numberOfPages
6
n8:hasPublisher
Slovenská technická univerzita v Bratislave
n16:isbn
978-80-227-3781-4
n11:organizacniJednotka
25510