This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25510%2F11%3A39893065%21RIV12-MSM-25510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25510%2F11%3A39893065%21RIV12-MSM-25510___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Synchronní motory s permanentními magnety jsou pro trakci velmi perspektivní zejména vzhledem k malým rozměrům, hmotnosti a vynikajícím momentovým vlastnostem. Výzkum trakčních pohonů se synchronními motory s permanentními magnety pro kolejová vozidla probíhá na Dopravní fakultě Jana Pernera od roku 2004. Fakulta disponuje speciálním experimentálním pracovištěm s pohonem pro nízkopodlažní tramvaj. V počátečních etapách probíhal výzkum vlastností synchronního motoru s permanentními magnety při zkratech. Další rozsáhlé etapy byly věnovány simulačnímu a experimentálnímu výzkumu zpětnovazebních regulačních struktur momentu. V posledním období je výzkum zaměřen na problematiku vlastností pohonu se synchronním motorem s permanentními magnety z hlediska rušivých vlivů a elektromagnetické kompatibility. V článku jsou ve stručnosti představeny nejvýznamnější výsledky z těchto výzkumných etap. Permanent magnets synchronous motor for traction vehicles are very promising, particularly given the small size, weight and excellent torque characteristics. Research on traction drives with synchronous permanent magnet motors for railway vehicle is the Jan Perner Transport Faculty since 2004. Faculty has a special experimental stand with low-floor tram drive. In the beginning stages of a survey on the properties of synchronous motor with permanent magnets at short circuits. Other phase were devoted to extensive simulation and experimental research feedback regulatory structures moment. Recently, the research focuses on the issues of properties permanent magnets synchronous motor drive in terms of interference and electromagnetic compatibility. The article briefly presents the most significant results of these research phases. Synchronní motory s permanentními magnety jsou pro trakci velmi perspektivní zejména vzhledem k malým rozměrům, hmotnosti a vynikajícím momentovým vlastnostem. Výzkum trakčních pohonů se synchronními motory s permanentními magnety pro kolejová vozidla probíhá na Dopravní fakultě Jana Pernera od roku 2004. Fakulta disponuje speciálním experimentálním pracovištěm s pohonem pro nízkopodlažní tramvaj. V počátečních etapách probíhal výzkum vlastností synchronního motoru s permanentními magnety při zkratech. Další rozsáhlé etapy byly věnovány simulačnímu a experimentálnímu výzkumu zpětnovazebních regulačních struktur momentu. V posledním období je výzkum zaměřen na problematiku vlastností pohonu se synchronním motorem s permanentními magnety z hlediska rušivých vlivů a elektromagnetické kompatibility. V článku jsou ve stručnosti představeny nejvýznamnější výsledky z těchto výzkumných etap.
dcterms:title
Permanent magnets synchronous motor for traction drive Synchronní motor s permanentními magnety pro trakční pohon Synchronní motor s permanentními magnety pro trakční pohon
skos:prefLabel
Permanent magnets synchronous motor for traction drive Synchronní motor s permanentními magnety pro trakční pohon Synchronní motor s permanentními magnety pro trakční pohon
skos:notation
RIV/00216275:25510/11:39893065!RIV12-MSM-25510___
n14:predkladatel
n17:orjk%3A25510
n3:aktivita
n11:N
n3:aktivity
N
n3:dodaniDat
n9:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n4:4703073 n4:7930313 n4:7950055
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
233759
n3:idVysledku
RIV/00216275:25510/11:39893065
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
Electromagnetic Compatibility (EMC); Torque Regulation; Permanent Magnets Synchronous Motor (PMSM), Experimental Workplace
n3:klicoveSlovo
n5:Torque%20Regulation n5:Electromagnetic%20Compatibility%20%28EMC%29 n5:Experimental%20Workplace n5:Permanent%20Magnets%20Synchronous%20Motor%20%28PMSM%29
n3:kontrolniKodProRIV
[7765ACA3B113]
n3:mistoKonaniAkce
Pardubice
n3:mistoVydani
Pardubice
n3:nazevZdroje
Elektrotechnická zařízení v dopravě
n3:obor
n16:JO
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2011
n3:tvurceVysledku
Novák, Jaroslav Černý, Ondřej Doleček, Radovan
n3:typAkce
n13:CST
n3:zahajeniAkce
2011-02-25+01:00
s:numberOfPages
8
n15:hasPublisher
Univerzita Pardubice
n19:isbn
978-80-7395-366-9
n20:organizacniJednotka
25510