This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005072%21RIV08-MSM-25510___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005072%21RIV08-MSM-25510___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zabývá kvalitou v osobní dopravě a jejím řízením. První teoretická část se zabývá vývojem chápání kvality a jejího řízení, dále rozděluje kvalitu na interní a externí. Dále jsou zde definovány požadavky a limity kvality v dopravě. Jsou zde popsány ukazatele kvality, metody konstrukce souhrnných kvalitativních ukazatelů a metody hodnocení kvality v dopravě. Druhá část popisuje poznatky a praktické zkušenosti z drážní dopravy, zejména v pražském metru. Systém řízení kvality v provozní jednotce ?Metro? (části Dopravního podniku hl. m. Prahy) je založen na principech ISO 9001 a EN 13816. Kompetentní propojení těchto principů vede k funkčnímu systému řízení kvality. Základní částí tohoto systému je pohled ze strany zákazníka a zpětná vazba. Ovšem ?kolečko kvality? nezahrnuje jen hledisko zákazníků, ale také hledisko dopravce a jeho partnerů. The paper deals with passenger transport quality and its control. The first theoretical part treats briefly of the quality genesis and the quality control phases, it resolves the exterior and interior transport quality. Further, it determines the requirements and limits of transport quality. There are the scans of indexes, the methods of the complex quality index construction and the methods of the transport quality evaluation. The second practical part describes the pieces of knowledge and experience in railway transportation, expecially in the Prague underground. The quality management system of Underground Operation unit (a part of Prague public transport company) bases on the principes of ISO 9001 and EN 13816. The competent connection of these principes leads to the functional quality management system. An essential part of this system is the costumer view and feedback. The quality circle includes not only the costumer view but also the provider and its partner's view. Příspěvek se zabývá kvalitou v osobní dopravě a jejím řízením. První teoretická část se zabývá vývojem chápání kvality a jejího řízení, dále rozděluje kvalitu na interní a externí. Dále jsou zde definovány požadavky a limity kvality v dopravě. Jsou zde popsány ukazatele kvality, metody konstrukce souhrnných kvalitativních ukazatelů a metody hodnocení kvality v dopravě. Druhá část popisuje poznatky a praktické zkušenosti z drážní dopravy, zejména v pražském metru. Systém řízení kvality v provozní jednotce ?Metro? (části Dopravního podniku hl. m. Prahy) je založen na principech ISO 9001 a EN 13816. Kompetentní propojení těchto principů vede k funkčnímu systému řízení kvality. Základní částí tohoto systému je pohled ze strany zákazníka a zpětná vazba. Ovšem ?kolečko kvality? nezahrnuje jen hledisko zákazníků, ale také hledisko dopravce a jeho partnerů.
dcterms:title
Quality and its Management in Public Passenger Transport Kvalita a její řízení ve veřejné přepravě osob Kvalita a její řízení ve veřejné přepravě osob
skos:prefLabel
Kvalita a její řízení ve veřejné přepravě osob Quality and its Management in Public Passenger Transport Kvalita a její řízení ve veřejné přepravě osob
skos:notation
RIV/00216275:25510/07:00005072!RIV08-MSM-25510___
n4:strany
10-15
n4:aktivita
n16:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021627505)
n4:dodaniDat
n10:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n18:5285771
n4:druhVysledku
n8:D
n4:duvernostUdaju
n19:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
430162
n4:idVysledku
RIV/00216275:25510/07:00005072
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
passenger transport quality; methods of the transport quality evaluation
n4:klicoveSlovo
n7:methods%20of%20the%20transport%20quality%20evaluation n7:passenger%20transport%20quality
n4:kontrolniKodProRIV
[851D620DF3A2]
n4:mistoKonaniAkce
Žilina, SK
n4:mistoVydani
Žilina
n4:nazevZdroje
Manažment v železničnej doprave 2007
n4:obor
n14:JO
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n10:2007
n4:tvurceVysledku
Mojžíš, Vlastislav Vančura, Pavel
n4:typAkce
n9:EUR
n4:zahajeniAkce
2007-09-11+02:00
n4:zamer
n11:MSM0021627505
s:numberOfPages
5
n5:hasPublisher
Žilinská univerzita v Žiline
n15:isbn
978-80-8070-780-4
n21:organizacniJednotka
25510