This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00004954%21RIV08-GA0-25510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00004954%21RIV08-GA0-25510___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The article is divided in two parts. First part is intent on quality management in services. Services quality management gains strength and importance in last years. Services have some special signs and that is why services quality management is more exacting than in the case of producing companies. The second part of the article deals with the quality evaluation and its methods. In this part there is described the general procedure of quality evaluation and then follow individual steps. The output is determination and specification of quality level of appreciating object and possibility of usage of ascertained results. Příspěvek je rozdělen do dvou částí. První je věnována managementu kvality ve službách. Druhá část příspěvku se zabývá hodnocením kvality a metodami měření. Je zde pospán základní obecný postup procesu hodnocení kvality a jeho jednotlivé kroky. Příspěvek je rozdělen do dvou částí. První je věnována managementu kvality ve službách. Druhá část příspěvku se zabývá hodnocením kvality a metodami měření. Je zde pospán základní obecný postup procesu hodnocení kvality a jeho jednotlivé kroky.
dcterms:title
Management kvality ve službách a hodnocení kvality přepravních služeb Services quality management and the quality evaluation Management kvality ve službách a hodnocení kvality přepravních služeb
skos:prefLabel
Management kvality ve službách a hodnocení kvality přepravních služeb Management kvality ve službách a hodnocení kvality přepravních služeb Services quality management and the quality evaluation
skos:notation
RIV/00216275:25510/07:00004954!RIV08-GA0-25510___
n3:strany
44-50
n3:aktivita
n17:P
n3:aktivity
P(GA103/05/2067)
n3:dodaniDat
n14:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n15:1751425
n3:druhVysledku
n13:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n21:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
431837
n3:idVysledku
RIV/00216275:25510/07:00004954
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
quality management; transport service
n3:klicoveSlovo
n11:quality%20management n11:transport%20service
n3:kontrolniKodProRIV
[6FAA0CC8FA0C]
n3:mistoKonaniAkce
Žilina
n3:mistoVydani
Žilina
n3:nazevZdroje
Manažment v železničnej doprave 2007
n3:obor
n10:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n9:GA103%2F05%2F2067
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2007
n3:tvurceVysledku
Lejsková, Pavla
n3:typAkce
n4:CST
n3:zahajeniAkce
2007-09-11+02:00
s:numberOfPages
7
n16:hasPublisher
Žilinská univerzita v Žiline
n12:isbn
978-80-8070-780-4
n18:organizacniJednotka
25510