This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25410%2F12%3A39896789%21RIV14-MSM-25410___/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25410%2F12%3A39896789%21RIV14-MSM-25410___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://ojs.ef.jcu.cz/acta/article/view/411/403
dcterms:description
Small and medium-sized enterprises is a key part of all market economies. Their size allows them to react flexibly to market changes and create a more diverse range of products for customers. An important role is played by SMEs in the innovation business which is an integral part of our economy. Innovative products generally have a higher ability to succeed in the global market competition because they are difficult to copying . The development of such products is among others dependent on the ability of the organization to be in touch with the market and follow its current development. This capability is significantly improved by implementing the marketing philosophy through market orientation. Subject of investigation in a sample of enterprises is to demonstrate that the analyzed small and medium innovative enterprises that have adopted market principles to the management system increase their business performance through a strongly innovative products significantly improved its position in the market. Malé a střední podniky tvoří klíčovou součást všech tržních ekonomik. Jejich velikost jim umožňuje flexibilně reagovat na tržní změny a vytvářet pestřejší nabídku produktů pro zákazníky. Významnou roli mají malé a střední podniky v inovačním podnikání, které je nedílnou součástí naší ekonomiky. Inovační produkty mají obecně vyšší schopnost uspět na trhu globální konkurence, protože jsou obtížně okopírovatelné. Vývoj takových produktů je mimo jiné závislý na schopnosti organizace být v kontaktu s trhem a sledovat jeho aktuální vývoj. Tato schopnost je podstatně zlepšena implementací marketingové filozofie, prostřednictvím přístupu tržní orientace. Předmětem zkoumání ve vybraném vzorku podniků je prokázání, že analyzované malé a střední inovační podniky, které přijaly principy tržní do systému řízení podniku, zvýšily svůj podnikový výkon a díky silně inovativním produktům podstatně zlepšily svou pozici na daném trhu. Malé a střední podniky tvoří klíčovou součást všech tržních ekonomik. Jejich velikost jim umožňuje flexibilně reagovat na tržní změny a vytvářet pestřejší nabídku produktů pro zákazníky. Významnou roli mají malé a střední podniky v inovačním podnikání, které je nedílnou součástí naší ekonomiky. Inovační produkty mají obecně vyšší schopnost uspět na trhu globální konkurence, protože jsou obtížně okopírovatelné. Vývoj takových produktů je mimo jiné závislý na schopnosti organizace být v kontaktu s trhem a sledovat jeho aktuální vývoj. Tato schopnost je podstatně zlepšena implementací marketingové filozofie, prostřednictvím přístupu tržní orientace. Předmětem zkoumání ve vybraném vzorku podniků je prokázání, že analyzované malé a střední inovační podniky, které přijaly principy tržní do systému řízení podniku, zvýšily svůj podnikový výkon a díky silně inovativním produktům podstatně zlepšily svou pozici na daném trhu.
dcterms:title
Measuring market orientation in a sample of small and medium-sized innovative enterprises Měření tržní orientace ve vzorku malých a středních inovačních podniků Měření tržní orientace ve vzorku malých a středních inovačních podniků
skos:prefLabel
Měření tržní orientace ve vzorku malých a středních inovačních podniků Měření tržní orientace ve vzorku malých a středních inovačních podniků Measuring market orientation in a sample of small and medium-sized innovative enterprises
skos:notation
RIV/00216275:25410/12:39896789!RIV14-MSM-25410___
n14:predkladatel
n15:orjk%3A25410
n7:aktivita
n17:I
n7:aktivity
I
n7:cisloPeriodika
1
n7:dodaniDat
n13:2014
n7:domaciTvurceVysledku
n9:6745822
n7:druhVysledku
n16:J
n7:duvernostUdaju
n8:S
n7:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n7:idSjednocenehoVysledku
149451
n7:idVysledku
RIV/00216275:25410/12:39896789
n7:jazykVysledku
n12:cze
n7:klicovaSlova
innovative entreprenurship; market orientation; Small and medium-sized enterprises
n7:klicoveSlovo
n10:Small%20and%20medium-sized%20enterprises n10:market%20orientation n10:innovative%20entreprenurship
n7:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n7:kontrolniKodProRIV
[C7BE84BF11D9]
n7:nazevZdroje
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales
n7:obor
n11:AE
n7:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n7:pocetTvurcuVysledku
2
n7:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n7:svazekPeriodika
15
n7:tvurceVysledku
Nožička, Jiří Grosová, Stanislava
s:issn
1212-3285
s:numberOfPages
12
n19:organizacniJednotka
25410