This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25410%2F10%3A39882804%21RIV11-MSM-25410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25410%2F10%3A39882804%21RIV11-MSM-25410___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Pozoruhodným faktem českých kulturních dějin zůstává, že pokud o podplácení veřejných osob byl u nás už v období Přemyslovců hodnocen jako zločin zasluhující si nejtěžších trestů. Stejně pozoruhodným zůstává, že přes tuto skutečnost se úplatkářství v českých zemích vždy poměrně dařilo. Tento paradox je do jisté míry výsledkem skutečnosti, že v České republice dlouhodobě zůstává vysoká efektivnost korupční činnosti, tedy zisk plynoucí z korupce vysoce převažuje nad jejími riziky. Požadavek důvěryhodnosti, jako klíčového principu úspěšné činnosti ekonomických subjektů a veřejné správy zvlášť, byl přitom už v období tzv. první republiky často implementován do zákonné formy. Současně se článek zabývá antikorupční politikou v České republice. Je zde analyzováno posledních dvacet let, kdy je zde budována efektivní antikorupční politika jako integrální komponenta širšího procesu demokratizace české společnosti. Pozoruhodným faktem českých kulturních dějin zůstává, že pokud o podplácení veřejných osob byl u nás už v období Přemyslovců hodnocen jako zločin zasluhující si nejtěžších trestů. Stejně pozoruhodným zůstává, že přes tuto skutečnost se úplatkářství v českých zemích vždy poměrně dařilo. Tento paradox je do jisté míry výsledkem skutečnosti, že v České republice dlouhodobě zůstává vysoká efektivnost korupční činnosti, tedy zisk plynoucí z korupce vysoce převažuje nad jejími riziky. Požadavek důvěryhodnosti, jako klíčového principu úspěšné činnosti ekonomických subjektů a veřejné správy zvlášť, byl přitom už v období tzv. první republiky často implementován do zákonné formy. Současně se článek zabývá antikorupční politikou v České republice. Je zde analyzováno posledních dvacet let, kdy je zde budována efektivní antikorupční politika jako integrální komponenta širšího procesu demokratizace české společnosti. The Czech Republic was attempted bribery of public entities qualify as a crime deserving the most severe sentences already in the Přemyslovci. Remarkable, however, that despite this fact, the corruption in the Czech Republic always well managed. This paradox is, to some extent the result of the fact that the Czech Republic remain high long-term effectiveness of corrupt activity is the gain from corruption highly outweigh its risks. While the requirement of reliability as a key principle of successful operation of businesses and public administration in particular, was implemented into the legal form was during the First Republic. The present article deals with the anti-corruption policy in the Czech Republic, analyzed is the past twenty years, when building an effective anti-corruption policy in the Czech Republic is an integral component of wider processes of democratization of Czech society.
dcterms:title
Protikorupční politika v České republice Anti-corruption Policy in the Czech Republic Protikorupční politika v České republice
skos:prefLabel
Anti-corruption Policy in the Czech Republic Protikorupční politika v České republice Protikorupční politika v České republice
skos:notation
RIV/00216275:25410/10:39882804!RIV11-MSM-25410___
n3:aktivita
n13:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n6:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n19:2408201
n3:druhVysledku
n15:C
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
283091
n3:idVysledku
RIV/00216275:25410/10:39882804
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
economic transformation; economic ethics; ethics; economic policy; Czech Republik; anticorruption policy; corruption
n3:klicoveSlovo
n4:economic%20ethics n4:economic%20policy n4:corruption n4:ethics n4:anticorruption%20policy n4:economic%20transformation n4:Czech%20Republik
n3:kontrolniKodProRIV
[B0F17AE0061A]
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie
n3:obor
n8:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
252
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2010
n3:tvurceVysledku
Volejníková, Jolana
s:numberOfPages
7
n17:hasPublisher
Vydavateľstvo Ekonóm
n16:isbn
978-80-225-3079-8
n18:organizacniJednotka
25410