This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25410%2F08%3A00007411%21RIV09-MSM-25410___/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25410%2F08%3A00007411%21RIV09-MSM-25410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Soudobý management nepředstavuje jen dynamicky se rozvíjející vědeckou disciplínu, pružně reagující na stále rychleji se měnící podmínky okolí a situaci na reálných trzích, ale zároveň žádaný interdisciplinární obor studia. Tvůrci manažerských kurzů jsou proto neustále zaměstnáváni úvahami, jak vědecky ověřené poznatky o vedení a řízení lidí co nejúčinněji předat studentům ? budoucím manažerům ? aby se dokázali co nejvíce přiblížit podmínkám praxe. Vzhledem ke skutečnosti, že tradiční formy vzdělávání manažerů mají svá omezení, nelze požadovaného přiblížení teorie a praxe dosáhnout jinak než inovacemi ve výuce. Jedním z možných inovativních nástrojů jsou tzv. manažerské hry, pomoci nichž studenti snadněji aplikují nabyté teoretické vědomosti. Příspěvek vychází z komparace tradičních a nových metod a forem výuky managementu v České republice a z nich se soustřeďuje na možnosti využití manažerských her. Soudobý management nepředstavuje jen dynamicky se rozvíjející vědeckou disciplínu, pružně reagující na stále rychleji se měnící podmínky okolí a situaci na reálných trzích, ale zároveň žádaný interdisciplinární obor studia. Tvůrci manažerských kurzů jsou proto neustále zaměstnáváni úvahami, jak vědecky ověřené poznatky o vedení a řízení lidí co nejúčinněji předat studentům ? budoucím manažerům ? aby se dokázali co nejvíce přiblížit podmínkám praxe. Vzhledem ke skutečnosti, že tradiční formy vzdělávání manažerů mají svá omezení, nelze požadovaného přiblížení teorie a praxe dosáhnout jinak než inovacemi ve výuce. Jedním z možných inovativních nástrojů jsou tzv. manažerské hry, pomoci nichž studenti snadněji aplikují nabyté teoretické vědomosti. Příspěvek vychází z komparace tradičních a nových metod a forem výuky managementu v České republice a z nich se soustřeďuje na možnosti využití manažerských her. Contemporary management is not only a dynamically developing scientific discipline, flexible responsing to ever more rapidly changing ambient conditions and the situation in the real markets, but also a demand interdisciplinary field of study. The authors of management courses are constantly employed with considerations how scientifically valid knowledge about leadership and management of people as efficiently as possible to forward to students - future managers - to manage transfering it as closely as possible into practice. Considering the fact that traditional forms of managers education have many limitations, it is not possible to get an approach between theory and practice without innovations in education. One of the possible innovative management tools are managerial games, which help students easier to apply their theoretical knowledge into practice. The contribution is based on a comparison of traditional and new methods and forms of teaching management in the Czech Republic and focuses on
dcterms:title
Inovace výuky managementu zavedením manažerských her Inovace výuky managementu zavedením manažerských her Innovations in Management by Introducing Managerial Games
skos:prefLabel
Innovations in Management by Introducing Managerial Games Inovace výuky managementu zavedením manažerských her Inovace výuky managementu zavedením manažerských her
skos:notation
RIV/00216275:25410/08:00007411!RIV09-MSM-25410___
n3:aktivita
n4:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n6:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n5:1819143
n3:druhVysledku
n10:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
372551
n3:idVysledku
RIV/00216275:25410/08:00007411
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
Management; tutorial; innovation; simulation; managerial games.
n3:klicoveSlovo
n13:simulation n13:innovation n13:managerial%20games. n13:Management n13:tutorial
n3:kontrolniKodProRIV
[B2FD93D1A17B]
n3:mistoKonaniAkce
Mladá Boleslav
n3:mistoVydani
Mladá Boleslav
n3:nazevZdroje
Sborník z konference Výuka na vysokých školách ekonomického zaměření
n3:obor
n9:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2008
n3:tvurceVysledku
Horčička, Aleš
n3:typAkce
n15:CST
n3:zahajeniAkce
2008-01-24+01:00
s:numberOfPages
9
n8:hasPublisher
Škoda Auto Vysoká škola
n18:isbn
978-80-87042-20-5
n17:organizacniJednotka
25410