This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895389%21RIV13-MSM-25210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895389%21RIV13-MSM-25210___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Kapitola se věnuje přípravě budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti práce s žáky se speciálními potřebami učení, přičemž je uplatněn přístup směřující od praxe k teorii. Kontext realizované výzkumné sondy tvoří pedagogická praxe, v jejímž rámci studenti ve spolupráci s mentorem mapují oblast hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v konkrétní škole. Cílem kapitoly je jednak odhalit, zda a do jaké míry tento přístup od praxe k teorii podporuje rozvoj profesní kompetence studentů, především rozvoj jejich znalostní základny v dané oblasti, dále pak navázat na realizovanou případovou studii (2011), tj. prohloubit vhled do reality škol v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Kapitola se věnuje přípravě budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti práce s žáky se speciálními potřebami učení, přičemž je uplatněn přístup směřující od praxe k teorii. Kontext realizované výzkumné sondy tvoří pedagogická praxe, v jejímž rámci studenti ve spolupráci s mentorem mapují oblast hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v konkrétní škole. Cílem kapitoly je jednak odhalit, zda a do jaké míry tento přístup od praxe k teorii podporuje rozvoj profesní kompetence studentů, především rozvoj jejich znalostní základny v dané oblasti, dále pak navázat na realizovanou případovou studii (2011), tj. prohloubit vhled do reality škol v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. The chapter focuses on pre-service English language teacher education in the area of working with pupils with special learning difficulties while an approach aiming from practice to theory is applied. Context of the realized research is pedagogical practice within which students, in cooperation with their mentors, map the area of assessing pupils with special learning difficulties in specific schools. The aim of the chapter is to uncurtain whether and to what extent this approach from practice to theory supports the development of students' professional competence, specifically their knowledge base in this area, furthermore the aim is to elaborate on the realized case study (2011), i.e. to extend the insight into the reality of schools in the area of assessing pupils with special learning difficulties.
dcterms:title
Pre-service English language teacher education in the area of assessing pupils with special learning difficulities: from practice to theory? Příprava budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: vede cesta od praxe k teorii? Příprava budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: vede cesta od praxe k teorii?
skos:prefLabel
Příprava budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: vede cesta od praxe k teorii? Příprava budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: vede cesta od praxe k teorii? Pre-service English language teacher education in the area of assessing pupils with special learning difficulities: from practice to theory?
skos:notation
RIV/00216275:25210/12:39895389!RIV13-MSM-25210___
n15:predkladatel
n16:orjk%3A25210
n3:aktivita
n11:Z n11:I
n3:aktivity
I, Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n13:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n19:6779727
n3:druhVysledku
n21:C
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
161818
n3:idVysledku
RIV/00216275:25210/12:39895389
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
English language teacher education; pupils with special learning difficulties
n3:klicoveSlovo
n20:English%20language%20teacher%20education n20:pupils%20with%20special%20learning%20difficulties
n3:kontrolniKodProRIV
[6EDCC55E6A23]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
210
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n3:tvurceVysledku
Píšová, Michaela Kostková, Klára
n3:zamer
n17:MSM0021622443
s:numberOfPages
18
n14:hasPublisher
Masarykova univerzita
n8:isbn
978-80-210-6024-1
n6:organizacniJednotka
25210