This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39893152%21RIV12-GA0-25210___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39893152%21RIV12-GA0-25210___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
The text deals with the concept of authority as an education category, which is set in broader social, philosophical and didactic-educational connections. It presents the forming of initial education curriculum in the context of ongoing changes, which have brought a new way to perceive the education outcomes within Europe. Text pojednává o autoritě jako edukační kategorii, kterou zasazuje do širších sociálních, filozofických a didakticko-edukačních souvislostí. Představuje formování (modelování) kurikula počátečního vzdělávání v kontextu probíhajících reforem, které přinesly nové nahlížení na edukační výstupy v rámci Evropy. Text pojednává o autoritě jako edukační kategorii, kterou zasazuje do širších sociálních, filozofických a didakticko-edukačních souvislostí. Představuje formování (modelování) kurikula počátečního vzdělávání v kontextu probíhajících reforem, které přinesly nové nahlížení na edukační výstupy v rámci Evropy.
dcterms:title
Vnímání autority v kontextu změn cílů a obsahu vzdělávání The perception of authority in the context of changes in educational goals and contents Vnímání autority v kontextu změn cílů a obsahu vzdělávání
skos:prefLabel
Vnímání autority v kontextu změn cílů a obsahu vzdělávání The perception of authority in the context of changes in educational goals and contents Vnímání autority v kontextu změn cílů a obsahu vzdělávání
skos:notation
RIV/00216275:25210/11:39893152!RIV12-GA0-25210___
n10:predkladatel
n16:orjk%3A25210
n4:aktivita
n7:P
n4:aktivity
P(GAP407/10/0796)
n4:cisloPeriodika
1
n4:dodaniDat
n11:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n17:6870708
n4:druhVysledku
n8:J
n4:duvernostUdaju
n9:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
239350
n4:idVysledku
RIV/00216275:25210/11:39893152
n4:jazykVysledku
n19:cze
n4:klicovaSlova
key competences; curricular reform; curriculum; formal (initial) education; education objectives and contents; authority
n4:klicoveSlovo
n5:curriculum n5:education%20objectives%20and%20contents n5:formal%20%28initial%29%20education n5:curricular%20reform n5:key%20competences n5:authority
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[2960B639F15A]
n4:nazevZdroje
Acta Universitatis Carolinae. Philosophica et historica
n4:obor
n13:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n15:GAP407%2F10%2F0796
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2011
n4:svazekPeriodika
2008
n4:tvurceVysledku
Veteška, Jaroslav
s:issn
0567-8293
s:numberOfPages
14
n6:organizacniJednotka
25210