This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39893076%21RIV12-MSM-25210___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n3http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39893076%21RIV12-MSM-25210___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek představuje třetí fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Výzkumné otázky se týkaly implementace RVP jako tvorby ŠVP. Cílem případových studií bylo postihnout průběh tohoto kurikulárního procesu. Pozornost byla věnována funkcím kurikula v rovině práce s cíli a obsahy, kurikulárního plánování a řízení výuky i faktorům, které tvorbu ŠVP ovlivňují. Případové studie umožnily zaměřit se na úroveň oborově specifickou, tj. perspektivu různých školních předmětů. Vznikla tak série desíti portrétů, které ukázaly na určité společné transdisciplinární aspekty sledované problematiky. Anglicky The paper presents the third phase of research in curricular reform at Příspěvek představuje třetí fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Výzkumné otázky se týkaly implementace RVP jako tvorby ŠVP. Cílem případových studií bylo postihnout průběh tohoto kurikulárního procesu. Pozornost byla věnována funkcím kurikula v rovině práce s cíli a obsahy, kurikulárního plánování a řízení výuky i faktorům, které tvorbu ŠVP ovlivňují. Případové studie umožnily zaměřit se na úroveň oborově specifickou, tj. perspektivu různých školních předmětů. Vznikla tak série desíti portrétů, které ukázaly na určité společné transdisciplinární aspekty sledované problematiky. Anglicky The paper presents the third phase of research in curricular reform at The paper presents the third phase of research in curricular reform at Grammar Schools (gymnázia). Research questions dealt with the implementation of Framework Educational Programme in the form of School Educational Programme design. Case studies aimed to capture this curricular processes: attention was paid to curriculum functions in the area of educational aims and content, curricular planning and management, and to the factors that influence these processes. Case studies allowed for a subject specific level of investigation, i.e. the perspective of various school subjects. The outcome is a series of ten portraits which indicate certain common transdisciplinary aspects of the issue under investigation.
dcterms:title
Case studies of curriculum design: teacher as a curriculum maker Případové studie tvorby kurikula: učitel v roli tvůrce kurikula Případové studie tvorby kurikula: učitel v roli tvůrce kurikula
skos:prefLabel
Případové studie tvorby kurikula: učitel v roli tvůrce kurikula Case studies of curriculum design: teacher as a curriculum maker Případové studie tvorby kurikula: učitel v roli tvůrce kurikula
skos:notation
RIV/00216275:25210/11:39893076!RIV12-MSM-25210___
n8:predkladatel
n9:orjk%3A25210
n5:aktivita
n17:I n17:V
n5:aktivity
I, V
n5:dodaniDat
n12:2012
n5:domaciTvurceVysledku
n11:6779727
n5:druhVysledku
n14:D
n5:duvernostUdaju
n20:S
n5:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
223510
n5:idVysledku
RIV/00216275:25210/11:39893076
n5:jazykVysledku
n13:cze
n5:klicovaSlova
educational aims and content; curriculum functions; curriculum design; teacher; case studies
n5:klicoveSlovo
n6:educational%20aims%20and%20content n6:teacher n6:curriculum%20functions n6:case%20studies n6:curriculum%20design
n5:kontrolniKodProRIV
[8B93289AC037]
n5:mistoKonaniAkce
Praha
n5:mistoVydani
Praha
n5:nazevZdroje
Projekt Kurikulum G. Sborník příspěvků z Národní konference
n5:obor
n18:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
3
n5:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n5:tvurceVysledku
Píšová, Michaela Vlček, Petr Kostková, Klára
n5:typAkce
n21:CST
n5:zahajeniAkce
2011-11-30+01:00
s:numberOfPages
6
n7:hasPublisher
Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
n19:isbn
978-80-87063-56-9
n3:organizacniJednotka
25210