This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39893059%21RIV12-MSM-25210___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39893059%21RIV12-MSM-25210___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Interkulturní komunikační kompetence (ICC) prošla v poslední době značným vývojem v oblasti její konceptualizace. Zároveň je pozornost věnována oblasti didaktizace modelů ICC za účelem podpory jejího rozvoje, včetně hodnocení. V příspěvku nabídneme přehled vybraných hodnotících nástrojů. Detailněji představíme dotazníkové šetření využívající nástroj americké provenience - YOGA Form, přejatý a upravený pro vlastní potřeby. Základní výzkumná otázka zněla, zda u studentů učitelství anglického jazyka došlo v průběhu studijního předmětu Intercultural Communicative Competence k rozvoji jednotlivých dimenzí ICC, a pokud ano, kterých a v jaké míře. Interkulturní komunikační kompetence (ICC) prošla v poslední době značným vývojem v oblasti její konceptualizace. Zároveň je pozornost věnována oblasti didaktizace modelů ICC za účelem podpory jejího rozvoje, včetně hodnocení. V příspěvku nabídneme přehled vybraných hodnotících nástrojů. Detailněji představíme dotazníkové šetření využívající nástroj americké provenience - YOGA Form, přejatý a upravený pro vlastní potřeby. Základní výzkumná otázka zněla, zda u studentů učitelství anglického jazyka došlo v průběhu studijního předmětu Intercultural Communicative Competence k rozvoji jednotlivých dimenzí ICC, a pokud ano, kterých a v jaké míře. Intercultural Communicative Competence (ICC) has gone through a significant development in the area of its conceptualization. At the same time, attention is paid to the development of ICC as well as its assessment. This paper presents selected assessment tools. An adopted questionnaire of American provenience, YOGA Form, will be introduced in more detail. Basic research questions are: Have the dimensions of ICC developed during the study subject Intercultural Communicative Competence? If yes, in which dimensions and to what extent?
dcterms:title
Hodnocení (rozvoje) interkulturní komunikační kompetence Assessment of intercultural communicative competence (development) Hodnocení (rozvoje) interkulturní komunikační kompetence
skos:prefLabel
Assessment of intercultural communicative competence (development) Hodnocení (rozvoje) interkulturní komunikační kompetence Hodnocení (rozvoje) interkulturní komunikační kompetence
skos:notation
RIV/00216275:25210/11:39893059!RIV12-MSM-25210___
n17:predkladatel
n18:orjk%3A25210
n4:aktivita
n16:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n5:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n10:6779727
n4:druhVysledku
n21:D
n4:duvernostUdaju
n13:S
n4:entitaPredkladatele
n22:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
202518
n4:idVysledku
RIV/00216275:25210/11:39893059
n4:jazykVysledku
n6:cze
n4:klicovaSlova
questionnaire; assessment; ICC
n4:klicoveSlovo
n8:ICC n8:assessment n8:questionnaire
n4:kontrolniKodProRIV
[16250B38F072]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
n4:obor
n19:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2011
n4:tvurceVysledku
Kostková, Klára
n4:typAkce
n7:CST
n4:zahajeniAkce
2011-09-05+02:00
s:numberOfPages
8
n15:doi
10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-30
n14:hasPublisher
Masarykova univerzita
n9:isbn
978-80-210-5774-6
n20:organizacniJednotka
25210