This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25210%2F10%3A39881370%21RIV11-MSM-25210___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25210%2F10%3A39881370%21RIV11-MSM-25210___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
This study concerns press advertising in city of Chrudim between the two world wars. At this time Chrudim was a city with many regional authorities, and there were lots of companies and many retailers. The city was also the regional centre of culture, sports a and other associations. Some of these organisations and sellers used press advertisements to improve their income and find more customers or draw attention to events taking place. Studie se zabývá novinovou reklamou ve městě Chrudim v době mezi dvěma světovými válkami. V této době bylo město Chrudim centrem několika regionálních úřadů, bylo zde i velké množství firem a prodejců. Město bylo také regionálním centrem kultury, sportu a řady spolků. Někteří z nich využívali také novinovou reklamu, aby zlepšili své příjmy, nalezli nové zákazníky a upoutali pozornost chystané události. Studie se zabývá novinovou reklamou ve městě Chrudim v době mezi dvěma světovými válkami. V této době bylo město Chrudim centrem několika regionálních úřadů, bylo zde i velké množství firem a prodejců. Město bylo také regionálním centrem kultury, sportu a řady spolků. Někteří z nich využívali také novinovou reklamu, aby zlepšili své příjmy, nalezli nové zákazníky a upoutali pozornost chystané události.
dcterms:title
Novinová reklama na úrovni města Chrudim v době meziválečné Regional newspaper advertising in the town of Chrudim during interwar period Novinová reklama na úrovni města Chrudim v době meziválečné
skos:prefLabel
Novinová reklama na úrovni města Chrudim v době meziválečné Regional newspaper advertising in the town of Chrudim during interwar period Novinová reklama na úrovni města Chrudim v době meziválečné
skos:notation
RIV/00216275:25210/10:39881370!RIV11-MSM-25210___
n3:aktivita
n11:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
17
n3:dodaniDat
n15:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n8:6420273
n3:druhVysledku
n14:J
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
275482
n3:idVysledku
RIV/00216275:25210/10:39881370
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
interwar period; Chrudim; advertising; Newspaper
n3:klicoveSlovo
n6:advertising n6:Chrudim n6:interwar%20period n6:Newspaper
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[94A6D5F75CDC]
n3:nazevZdroje
Východočeský sborník historický
n3:obor
n16:AB
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2010
n3:svazekPeriodika
2010
n3:tvurceVysledku
Horáček, Petr
s:issn
1213-1733
s:numberOfPages
56
n9:organizacniJednotka
25210