This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25210%2F08%3A00008897%21RIV10-MSM-25210___/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25210%2F08%3A00008897%21RIV10-MSM-25210___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
The paper tries to outline some research potentialities of foreign language teacher´s developmental processes in pedagogical content knowledge. Our argumentation builds on the holistic conception of teacher?s professional competence as well as its knowledge base deeply rooted in subject matter knowledge. In the context of the needs of curriculum reform, together with regard to the specifics of English language teaching, we purposely focus on two selected domains of professional competence: curriculum development and intercultural communicative competence. Příspěvek se pokouší nastínit některé možnosti výzkumného uchopení procesů rozvoje didaktických znalostí obsahu u učitele cizího jazyka. Východiskem naší argumentace je jednak holistické pojetí profesní kompetence učitele a dále pak její oborově ukotvený znalostní základ. V kontextu požadavků kurikulární reformy a zároveň s ohledem na specifika učitelství anglického jazyka se zde zaměříme na dvě záměrně zvolené domény profesní kompetence: projektovací kompetence a interkulturní komunikativní kompetence Příspěvek se pokouší nastínit některé možnosti výzkumného uchopení procesů rozvoje didaktických znalostí obsahu u učitele cizího jazyka. Východiskem naší argumentace je jednak holistické pojetí profesní kompetence učitele a dále pak její oborově ukotvený znalostní základ. V kontextu požadavků kurikulární reformy a zároveň s ohledem na specifika učitelství anglického jazyka se zde zaměříme na dvě záměrně zvolené domény profesní kompetence: projektovací kompetence a interkulturní komunikativní kompetence
dcterms:title
K možnostem zkoumání profesní kompetence učitele cizích jazyků v některých jejích doménách To the research potentialities of foreign language teacher´s professional competence in some of its domains K možnostem zkoumání profesní kompetence učitele cizích jazyků v některých jejích doménách
skos:prefLabel
K možnostem zkoumání profesní kompetence učitele cizích jazyků v některých jejích doménách K možnostem zkoumání profesní kompetence učitele cizích jazyků v některých jejích doménách To the research potentialities of foreign language teacher´s professional competence in some of its domains
skos:notation
RIV/00216275:25210/08:00008897!RIV10-MSM-25210___
n3:aktivita
n14:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n4:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n5:6779727 n5:2311399
n3:druhVysledku
n9:C
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
374192
n3:idVysledku
RIV/00216275:25210/08:00008897
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
teacher´s professional competence; selected domains; curriculum development and intercultural communicative competence
n3:klicoveSlovo
n10:teacher%C2%B4s%20professional%20competence n10:curriculum%20development%20and%20intercultural%20communicative%20competence n10:selected%20domains
n3:kontrolniKodProRIV
[719AC6EC5729]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Metodologické problémy výzkumu a diagnostiky didaktických znalostí obsahu
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
145
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2008
n3:tvurceVysledku
Brebera, Pavel Kostková, Klára
s:numberOfPages
14
n17:hasPublisher
PAIDO - edice pedagogické literatury
n6:isbn
978-80-7315-165-2
n18:organizacniJednotka
25210