This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00009048%21RIV10-MSM-25210___/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00009048%21RIV10-MSM-25210___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Patočkovo filosofické tázání klade do otázky obvykle přijímané pedagogické úvahy o tom, jak je to s utvářením člověka. Ontologickým východiskem Patočkovy pedagogiky je přirozený svět, tdy svět nikoli sub specie objektivizujících věd, ale svět naší zkušenosti. Pedagogika jako věda o výchově představuje výslovnou otázku: co je výchova? - a jak ji organizovat? Takové filosofické tázání imunzuje teorii výchovy vůči scientistickému přístupu. Patočkovo filosofické tázání klade do otázky obvykle přijímané pedagogické úvahy o tom, jak je to s utvářením člověka. Ontologickým východiskem Patočkovy pedagogiky je přirozený svět, tdy svět nikoli sub specie objektivizujících věd, ale svět naší zkušenosti. Pedagogika jako věda o výchově představuje výslovnou otázku: co je výchova? - a jak ji organizovat? Takové filosofické tázání imunzuje teorii výchovy vůči scientistickému přístupu. Today the mening of education is something very frequently %22below the threshold%22 of a debate that uses the criterion of measurable usefulness whether in terms of social demand or other economic parameters. Patočka´s philosophical questions problematise the generally accepted concept of the formation of the individual. Patočka develops a philosophy of education in the context of the history of thought, and is particularly inspired by Plato. According to Patočka the crux of education is to lead the individual to think for herself or himself, a process developed by dialogue, in company, as is clear in Plato. It is then evident that the principal concern of education is justice.
dcterms:title
Pedagogické založení filosofie u Jana Patočky Pedagogické založení filosofie u Jana Patočky The Educational Basis of Philosophy in the Thought of Jan Patočka
skos:prefLabel
The Educational Basis of Philosophy in the Thought of Jan Patočka Pedagogické založení filosofie u Jana Patočky Pedagogické založení filosofie u Jana Patočky
skos:notation
RIV/00216275:25210/07:00009048!RIV10-MSM-25210___
n3:aktivita
n7:V
n3:aktivity
V
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n13:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n15:2045478
n3:druhVysledku
n9:J
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
440898
n3:idVysledku
RIV/00216275:25210/07:00009048
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
Philosophy of Education; Philosophy
n3:klicoveSlovo
n11:Philosophy%20of%20Education n11:Philosophy
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[F6006F415316]
n3:nazevZdroje
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
n3:obor
n4:AA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2007
n3:svazekPeriodika
2007
n3:tvurceVysledku
Palouš, Radim Prázný, Aleš
s:issn
0031-3815
s:numberOfPages
6
n17:organizacniJednotka
25210