This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006782%21RIV08-MSM-25210___/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006782%21RIV08-MSM-25210___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
This paper aims to introduce one of a number of projects focusing on internal teacher appraisal, which was carried out at the Faculty of Humanities, University of Pardubice in 2000, to discuss the principles that guided its design and its results. Even though this particular project dealt with appraisal at a tertiary educational institution, the authors believe that most of the issues to be mentioned in the paper are relevant to internal evaluation of teachers in a more general sense, i.e. regardless of the level and type of educational institution. This paper aims to introduce one of a number of projects focusing on internal teacher appraisal, which was carried out at the Faculty of Humanities, University of Pardubice in 2000, to discuss the principles that guided its design and its results. Even though this particular project dealt with appraisal at a tertiary educational institution, the authors believe that most of the issues to be mentioned in the paper are relevant to internal evaluation of teachers in a more general sense, i.e. regardless of the level and type of educational institution. V článku je představen jeden z celé řady projektů zaměřených na interní evaluaci terciárních pracovníků, který byl realizován na FHS Univerzity Pardubice v roce 2000. Diskutována jsou jak teoretická východiska procesů tvorby evalučních nástrojů, tak výsledky evaluace. Ačkoli se text zabývá evaluací v terciární sféře, autoři se domnívají, že většina klíčových aspektů má širší platnost, tj. vztahuje se k hodnocení učitelů obecně, bez ohledu na typ instituce, ve které působí.
dcterms:title
Development Through Self-Evaluation Rozvoj prostřednictvím sebehodnocení Development Through Self-Evaluation
skos:prefLabel
Development Through Self-Evaluation Development Through Self-Evaluation Rozvoj prostřednictvím sebehodnocení
skos:notation
RIV/00216275:25210/07:00006782!RIV08-MSM-25210___
n5:strany
177-200
n5:aktivita
n12:N
n5:aktivity
N
n5:dodaniDat
n15:2008
n5:domaciTvurceVysledku
n7:6753817 n7:6282458
n5:druhVysledku
n11:D
n5:duvernostUdaju
n17:S
n5:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
416904
n5:idVysledku
RIV/00216275:25210/07:00006782
n5:jazykVysledku
n6:eng
n5:klicovaSlova
professional development; evaluation; self-evaluation
n5:klicoveSlovo
n10:evaluation n10:self-evaluation n10:professional%20development
n5:kontrolniKodProRIV
[DD1C8923C3FE]
n5:mistoVydani
Vídeň
n5:nazevZdroje
What next? Trends, Traditionen und Entwicklungen in der LehrerInnen-Ausbildung. Trends, Traditions and Developments in Teacher Education
n5:obor
n14:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:rokUplatneniVysledku
n15:2007
n5:tvurceVysledku
Píšová, Michaela Ježková, Šárka
s:numberOfPages
24
n18:hasPublisher
Verband Wiener Volksbildung, Edition Volkshochschule
n16:isbn
978-3-900799-73-1
n19:organizacniJednotka
25210