This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006777%21RIV08-MSM-25210___/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006777%21RIV08-MSM-25210___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
The paper deals with professional development of students during their teaching practice, specifically with their co-operation with mentors. Special attention is given to students´ agendas of concern and mentors´ interventions into the processes of students´ professional growth. V příspěvku budou na základě výstupů případové studie diskutovány zdroje podpory profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu pedagogické praxe. Zvláštní pozornost bude věnována spolupráci studentů s jejich fakultními učiteli ? mentory, zejména agendám pro intervence do procesů profesního rozvoje a typům intervencí uplatňovaných mentory. V příspěvku budou na základě výstupů případové studie diskutovány zdroje podpory profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu pedagogické praxe. Zvláštní pozornost bude věnována spolupráci studentů s jejich fakultními učiteli ? mentory, zejména agendám pro intervence do procesů profesního rozvoje a typům intervencí uplatňovaných mentory.
dcterms:title
Podpora profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu pedagogické praxe Podpora profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu pedagogické praxe Supporting professional development of students during their teaching practice
skos:prefLabel
Podpora profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu pedagogické praxe Supporting professional development of students during their teaching practice Podpora profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu pedagogické praxe
skos:notation
RIV/00216275:25210/07:00006777!RIV08-MSM-25210___
n3:strany
275-288
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n11:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n9:6753817 n9:6779727
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
441819
n3:idVysledku
RIV/00216275:25210/07:00006777
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
teaching practice; cooperation student-mentor; agendas for intervention; professional development of students
n3:klicoveSlovo
n4:agendas%20for%20intervention n4:professional%20development%20of%20students n4:teaching%20practice n4:cooperation%20student-mentor
n3:kontrolniKodProRIV
[E0A0FDE0CA19]
n3:mistoVydani
Nitra
n3:nazevZdroje
Pedagogická prax: súčasnosť a perspektívy.
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2007
n3:tvurceVysledku
Kostková, Klára Píšová, Michaela
s:numberOfPages
14
n18:hasPublisher
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
n13:isbn
978-80-8094-145-1
n15:organizacniJednotka
25210