This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A_____%2F06%3AXX%3AX0005%21RIV06-MMR-00216224/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A_____%2F06%3AXX%3AX0005%21RIV06-MMR-00216224
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Measurement of the content of clients with a services, which are produced by a public authority, is a key measurement for assesment of the quality of the authority. This paper concludes main findings of a survey on South Moravia authority. Míra spokojenosti klientů se službami, které jsou jim úřadem poskytovány, je jedním z ukazatelů, podle kterých je třeba posuzovat kvalitu činnosti úřadu, a to ukazatelem v mnohém klíčovým. Příspěvek shrnuje hlavní výsledky průzkumů spokojenosti klientů Krajského úřadu Jihomoravského kraje, který byl proveden ve spolupráci s pracovníky ESF MU v prosinci 2005. Míra spokojenosti klientů se službami, které jsou jim úřadem poskytovány, je jedním z ukazatelů, podle kterých je třeba posuzovat kvalitu činnosti úřadu, a to ukazatelem v mnohém klíčovým. Příspěvek shrnuje hlavní výsledky průzkumů spokojenosti klientů Krajského úřadu Jihomoravského kraje, který byl proveden ve spolupráci s pracovníky ESF MU v prosinci 2005.
dcterms:title
Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy Surveying of a content of clients as a part of the quality proceedings in public authority Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy
skos:prefLabel
Surveying of a content of clients as a part of the quality proceedings in public authority Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy
skos:notation
RIV/00216224:_____/06:XX:X0005!RIV06-MMR-00216224
n3:strany
85-93
n3:aktivita
n16:P
n3:aktivity
P(WB-11-05)
n3:dodaniDat
n6:2006
n3:domaciTvurceVysledku
n7:3179346 n7:2390809
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
484922
n3:idVysledku
RIV/00216224:_____/06:XX:X0005
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
Management; public administration; quality proceedings; content of clients
n3:klicoveSlovo
n5:public%20administration n5:content%20of%20clients n5:Management n5:quality%20proceedings
n3:kontrolniKodProRIV
[C51B8457E39F]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Management územní samosprávy
n3:obor
n11:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n15:WB-11-05
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2006
n3:tvurceVysledku
Špaček, David Lukášová, Růžena
n3:typAkce
n20:EUR
n3:zahajeniAkce
2006-01-01+01:00
s:numberOfPages
9
n12:hasPublisher
Masarykova Universita
n18:isbn
80-210-3957-4