This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F11%3A00053033%21RIV12-MSM-14560___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F11%3A00053033%21RIV12-MSM-14560___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Jednou z významných složek bankovnictví, která má svoje historické tradice, je především komerční bankovní – financování velkých firem a problematika, která je s tím spojené. Prolínají se zde dvě oblasti a to jak vlastní bankovní marketing, tvorba nových bankovních produktů a jejich další využití, tak současně spokojenost klientů bank. Zejména velcí klienti jsou pro banky rozhodující – jejich význam není, dám pouze jejich velikosti, ale současně i množství dalších klientů, kteří jsou na ně navázáni, ať se jedná o drobné klienty a stejně tak i o firemní klientelu. Jednou z možností jak získat a udržet si zejména velké klienty je Cash Managament – řízení finančních toku, které je důležitou součásti řízení podniku, municipality. Pro banky je to možnost jak získat klienta a nabídnout mu další produkty, určené pro komplexní řešení řízení finančních toků. Nemusí se jednat o nové produkty, ale rozhodující je jejich skladba a nabídka banky klientovi. Jednou z významných složek bankovnictví, která má svoje historické tradice, je především komerční bankovní – financování velkých firem a problematika, která je s tím spojené. Prolínají se zde dvě oblasti a to jak vlastní bankovní marketing, tvorba nových bankovních produktů a jejich další využití, tak současně spokojenost klientů bank. Zejména velcí klienti jsou pro banky rozhodující – jejich význam není, dám pouze jejich velikosti, ale současně i množství dalších klientů, kteří jsou na ně navázáni, ať se jedná o drobné klienty a stejně tak i o firemní klientelu. Jednou z možností jak získat a udržet si zejména velké klienty je Cash Managament – řízení finančních toku, které je důležitou součásti řízení podniku, municipality. Pro banky je to možnost jak získat klienta a nabídnout mu další produkty, určené pro komplexní řešení řízení finančních toků. Nemusí se jednat o nové produkty, ale rozhodující je jejich skladba a nabídka banky klientovi. One of the major components of banking, which has its own historical traditions, is primarily a commercial bank - the financing of large firms and the problems that are associated with it. It involves a two areas, both our own bank marketing, creation of new banking products and their further use, while the satisfaction of bank customers. In particular, the large bank clients are crucial - their meaning is not, I'll just their size, but also many other clients who are strings attached, be it retail as well as well as corporate clientele. One of the ways to attract and retain customers is especially large Cash Management – which is an important part of business management, municipalities. For banks, it is an opportunity to get his client to offer more products designed for comprehensive management of financial flows. It may not be a new product, but it is crucial to their composition and offer bank clients.
dcterms:title
Cash Management Cash Management Cash Management
skos:prefLabel
Cash Management Cash Management Cash Management
skos:notation
RIV/00216224:14560/11:00053033!RIV12-MSM-14560___
n9:predkladatel
n10:orjk%3A14560
n4:aktivita
n14:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n6:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n18:2822113
n4:druhVysledku
n15:D
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
189242
n4:idVysledku
RIV/00216224:14560/11:00053033
n4:jazykVysledku
n21:cze
n4:klicovaSlova
Advertising; Bank; Cash Management; Client Service
n4:klicoveSlovo
n8:Client%20Service n8:Cash%20Management n8:Advertising n8:Bank
n4:kontrolniKodProRIV
[76C50410CCE2]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Evropské finanční systémy 2011
n4:obor
n19:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2011
n4:tvurceVysledku
Krajíček, Jan
n4:typAkce
n5:EUR
n4:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
s:numberOfPages
299
n16:hasPublisher
Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta
n13:isbn
978-80-210-5509-4
n11:organizacniJednotka
14560