This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00057169%21RIV13-GA0-14560___/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n22https://schema.org/
shttp://schema.org/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00057169%21RIV13-GA0-14560___
rdf:type
n16:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://fim.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2009_II.pdf
dcterms:description
Žádná z organizací nevlastní všechny zdroje nezbytné k uspokojení požadavků svých zákazníků. Organizace jsou závislé na zdrojích, které jim poskytují dodavatelé a jsou tedy nuceny utvářet s nimi obchodní vztahy, které vedou k tvorbě sítí mezi podniky. Cílem našeho článku je prozkoumat existenci přímých a nepřímých funkcí vztahů při tvorbě hodnoty. Analýza je provedena na dvou skupinách podnikových spoluprací, a to spolupracích, které vedly ke stabilizaci podniku a spolupracích podněcujících další rozvoj. Dva typy spoluprací naplňovaly odlišné přímé a nepřímé funkce Economic performance of a company does not depend on the company itself, but on its relationships to other subjects and the ability to create value from such relationships. Paradigm shift in management towards network perspective goes hand in hand with new understanding of value and value-creation process. In our article we try to identify direct and indirect ways of how value is created in relationships. Beside that, we also analyse two different kinds of relationships to prove that relationships, which stimulate further development of companies, create value more indirectly than relationships, which just support economical stability of companies. Žádná z organizací nevlastní všechny zdroje nezbytné k uspokojení požadavků svých zákazníků. Organizace jsou závislé na zdrojích, které jim poskytují dodavatelé a jsou tedy nuceny utvářet s nimi obchodní vztahy, které vedou k tvorbě sítí mezi podniky. Cílem našeho článku je prozkoumat existenci přímých a nepřímých funkcí vztahů při tvorbě hodnoty. Analýza je provedena na dvou skupinách podnikových spoluprací, a to spolupracích, které vedly ke stabilizaci podniku a spolupracích podněcujících další rozvoj. Dva typy spoluprací naplňovaly odlišné přímé a nepřímé funkce
dcterms:title
Tvorba hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích a její typy Tvorba hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích a její typy Value creation in buayer-seller relationships and its forms
skos:prefLabel
Value creation in buayer-seller relationships and its forms Tvorba hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích a její typy Tvorba hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích a její typy
skos:notation
RIV/00216224:14560/09:00057169!RIV13-GA0-14560___
n3:aktivita
n19:P
n3:aktivity
P(GA402/05/0795)
n3:dodaniDat
n6:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n9:1880896 n9:6308082
n3:druhVysledku
n21:D
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
347117
n3:idVysledku
RIV/00216224:14560/09:00057169
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
Buyer-seller relationships; desk research; value and value creation
n3:klicoveSlovo
n13:Buyer-seller%20relationships n13:desk%20research n13:value%20and%20value%20creation
n3:kontrolniKodProRIV
[71217C877D2F]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Hradecké ekonomické dny 2009. Ekonomický rozvoj a management regionů
n3:obor
n4:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n18:GA402%2F05%2F0795
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2009
n3:tvurceVysledku
Švandová, Eva Škapa, Radoslav
n3:typAkce
n7:EUR
n3:wos
000310659200046
n3:zahajeniAkce
2009-02-03+01:00
s:numberOfPages
7
n11:hasPublisher
Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
n22:isbn
9788070412275
n17:organizacniJednotka
14560