This HTML5 document contains 32 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029826%21RIV10-GA0-14560___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029826%21RIV10-GA0-14560___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými službami a poskytnout čtenářům: 1. systematicky zpracovaný text prezentující současný stav poznání a problémy současné praxe v dané oblasti, 2. přehled metodických postupů pro přípravu a realizaci měření spokojenosti občanů s veřejnými službami. Kniha reaguje na aktuální potřeby manažerské praxe a poskytuje čtenářům poznatky, které nebyly v daných souvislostech v našich podmínkách dosud zpracovány. Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými službami a poskytnout čtenářům: 1. systematicky zpracovaný text prezentující současný stav poznání a problémy současné praxe v dané oblasti, 2. přehled metodických postupů pro přípravu a realizaci měření spokojenosti občanů s veřejnými službami. Kniha reaguje na aktuální potřeby manažerské praxe a poskytuje čtenářům poznatky, které nebyly v daných souvislostech v našich podmínkách dosud zpracovány. The book deals with the issue of the satisfaction measurement of citizens as clients of public sector organizations in the context of quality management of public services. The authors objective was to study, classify and synthesize the current knowledge base concerning the understanding of the term public service quality and the measurement of citizen satisfaction with public services, and to provide the readers with: 1) a systematically arranged text which presents the current state of knowledge and the issues of the current practice in the particular area; and 2) an overview of methodical procedures used for the preparation and implementation of the measurement of citizen satisfaction with public services. The book responds to the current needs of the managerial practice and provides knowledge that has not been processed so far within this framework in our conditions.
dcterms:title
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru Measurement of citizen satisfaction with public services as integral part of quality management in public sector organizations Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
skos:prefLabel
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru Measurement of citizen satisfaction with public services as integral part of quality management in public sector organizations
skos:notation
RIV/00216224:14560/09:00029826!RIV10-GA0-14560___
n3:aktivita
n4:P
n3:aktivity
P(GA402/07/1486)
n3:dodaniDat
n8:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n6:2390809
n3:druhVysledku
n9:O
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
325441
n3:idVysledku
RIV/00216224:14560/09:00029826
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
public services customer satisfaction measurement
n3:klicoveSlovo
n12:public%20services%20customer%20satisfaction%20measurement
n3:kontrolniKodProRIV
[7FA242D358E6]
n3:obor
n14:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n17:GA402%2F07%2F1486
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2009
n3:tvurceVysledku
Lukášová, Růžena
n5:organizacniJednotka
14560