This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029825%21RIV10-GA0-14560___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029825%21RIV10-GA0-14560___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The book chapter deals with the introductory phase of customer satisfaction research - the formulation of research aims and the selection of research methods. The qualitative and quantitative methods of data collection have been characterized and their advantages and limitations formulated. Kapitola knihy se zabývá přípravnou fází výzkumu spokojenosti zákazníků, tj. formulací cílů a volbou výzkumných metod. Podrobně jsou charakterizovány kvalitativní a kvantitativní metody sběru výzkumných dat a jejich přednosti a omezení. Kapitola knihy se zabývá přípravnou fází výzkumu spokojenosti zákazníků, tj. formulací cílů a volbou výzkumných metod. Podrobně jsou charakterizovány kvalitativní a kvantitativní metody sběru výzkumných dat a jejich přednosti a omezení.
dcterms:title
Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat Research procedure and data collection methods
skos:prefLabel
Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat Research procedure and data collection methods Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat
skos:notation
RIV/00216224:14560/09:00029825!RIV10-GA0-14560___
n3:aktivita
n6:P
n3:aktivity
P(GA402/07/1486)
n3:dodaniDat
n11:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n12:2390809
n3:druhVysledku
n19:C
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
334740
n3:idVysledku
RIV/00216224:14560/09:00029825
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
public services; customer satisfaction measurement
n3:klicoveSlovo
n7:public%20services n7:customer%20satisfaction%20measurement
n3:kontrolniKodProRIV
[A86343D049AB]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
sv. 1
n3:nazevZdroje
Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
n3:obor
n20:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
118
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n13:GA402%2F07%2F1486
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2009
n3:tvurceVysledku
Lukášová, Růžena
s:numberOfPages
18
n15:hasPublisher
Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta
n18:isbn
978-80-210-5112-6
n10:organizacniJednotka
14560