This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00034143%21RIV10-MSM-14560___/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00034143%21RIV10-MSM-14560___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Článek prezentuje výsledky kvantitativního průzkumu realizovaného na vzorku spotřebitelů - zákazníků nákupních center v České republice. Cílem průzkumu bylo zjistit názory na vybrané otázky související s trávením času v nákupních centrech, názory na strukturu nabídky a jej využívání, faktory volby preferovaného nákupního centra a na výhody a nevýhody nákupních center. Průzkum je součástí komparativní studie nákupních center a názorů zákazníků na jejich služby a úroveň v Holandsku, Polsku a České republice. Článek prezentuje výsledky kvantitativního průzkumu realizovaného na vzorku spotřebitelů - zákazníků nákupních center v České republice. Cílem průzkumu bylo zjistit názory na vybrané otázky související s trávením času v nákupních centrech, názory na strukturu nabídky a jej využívání, faktory volby preferovaného nákupního centra a na výhody a nevýhody nákupních center. Průzkum je součástí komparativní studie nákupních center a názorů zákazníků na jejich služby a úroveň v Holandsku, Polsku a České republice. Paper presents results of the quantitative survey realized on the sample of respondents customers of shopping centres in the Czech Republic. The aim of the survey was to find out the views on the chosen topics concerning time spending in the shopping centres, views on the supply structure and its utilization, factors of choice of the preferred shopping centre and on the advantages and disadvantages of shopping centres. The survey is a part of the comparative study of shopping centres and customers views on their services and quality level in the Netherland, Poland and The Czech Republic.
dcterms:title
Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice Purchasing conditions of shopping malls in the Czech Republic
skos:prefLabel
Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice Purchasing conditions of shopping malls in the Czech Republic
skos:notation
RIV/00216224:14560/08:00034143!RIV10-MSM-14560___
n3:aktivita
n10:P
n3:aktivity
P(1M0524)
n3:dodaniDat
n6:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n11:4701267 n11:2678349
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
381541
n3:idVysledku
RIV/00216224:14560/08:00034143
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
shopping conditions shopping malls factors of choice spending free time
n3:klicoveSlovo
n12:shopping%20conditions%20shopping%20malls%20factors%20of%20choice%20spending%20free%20time
n3:kontrolniKodProRIV
[7FC60DB700C2]
n3:mistoKonaniAkce
Košice
n3:mistoVydani
Košice
n3:nazevZdroje
Vedecká rozprava k téme %22trh, obchod a individuálna spotreba%22
n3:obor
n9:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n17:1M0524
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2008
n3:tvurceVysledku
Klapalová, Alena Blažek, Ladislav
n3:typAkce
n15:EUR
n3:zahajeniAkce
2008-01-01+01:00
s:numberOfPages
8
n16:hasPublisher
Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta Košice
n20:isbn
978-80-225-2633-3
n14:organizacniJednotka
14560