This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00020664%21RIV10-GA0-14560___/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00020664%21RIV10-GA0-14560___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se zabývá pojmem kvalita v kontextu řízení kvality v organizacích poskytujících služby. Řízení kvality není v příspěvku chápáno jako pouhé zavádění postupů, metod a technik řízení kvality, ale především jako kulturní změna celé organizace. Za důležitý předpoklad úspěchu řízení kvality je označena shoda v chápání obsahu tohoto pojmu mezi pracovníky organizace a mezi pracovníky a zákazníky/klienty organizace. Za perspektivní způsob zjišťování obsahu pojmu kvalita ve vědomí pracovníků a zákazníků/klientů organizace je považováno mentální mapování (tvorba myšlenkové mapy). Příspěvek prezentuje tvorbu myšlenkové mapy jako poměrně málo známou metodu umožňující iniciaci a zachycení příslušným způsobem zaměřených myšlenkových procesů, jejich struktury a obsahu. Příspěvek se zabývá pojmem kvalita v kontextu řízení kvality v organizacích poskytujících služby. Řízení kvality není v příspěvku chápáno jako pouhé zavádění postupů, metod a technik řízení kvality, ale především jako kulturní změna celé organizace. Za důležitý předpoklad úspěchu řízení kvality je označena shoda v chápání obsahu tohoto pojmu mezi pracovníky organizace a mezi pracovníky a zákazníky/klienty organizace. Za perspektivní způsob zjišťování obsahu pojmu kvalita ve vědomí pracovníků a zákazníků/klientů organizace je považováno mentální mapování (tvorba myšlenkové mapy). Příspěvek prezentuje tvorbu myšlenkové mapy jako poměrně málo známou metodu umožňující iniciaci a zachycení příslušným způsobem zaměřených myšlenkových procesů, jejich struktury a obsahu. The contribution focuses on the content of the concept of quality in the mind of employees of an organization and his consequences for services quality control. Quality control is not considered to be only a matter of implementing procedures and techniques but also a matter of complex changes of culture within the organization. The extent to which both the organization's workers and its clients agree in the understanding of this term affects the efficiency of quality control. The method that seems to be appropriate for the identification of the content of concept of quality in the mind of organization's workers and its clients is mental mapping. The contribution presents mental mapping as the method which enabling initiating and identification of relevant mental proceses.
dcterms:title
Řízení kvality v organizacích poskytujících služby: pojem kvalita a jeho význam Quality Management in Services Providing Organizations: the concept of Quality and its Connotation Řízení kvality v organizacích poskytujících služby: pojem kvalita a jeho význam
skos:prefLabel
Řízení kvality v organizacích poskytujících služby: pojem kvalita a jeho význam Řízení kvality v organizacích poskytujících služby: pojem kvalita a jeho význam Quality Management in Services Providing Organizations: the concept of Quality and its Connotation
skos:notation
RIV/00216224:14560/07:00020664!RIV10-GA0-14560___
n3:aktivita
n13:S n13:P
n3:aktivity
P(GA402/07/1486), S
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n11:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n10:2390809
n3:druhVysledku
n14:J
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
447943
n3:idVysledku
RIV/00216224:14560/07:00020664
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
Quality control services organizational culture
n3:klicoveSlovo
n15:Quality%20control%20services%20organizational%20culture
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[EDF9E531F942]
n3:nazevZdroje
Trendy ekonomiky a managementu
n3:obor
n12:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n17:GA402%2F07%2F1486
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2007
n3:svazekPeriodika
1
n3:tvurceVysledku
Lukášová, Růžena Franková, Emilie
s:issn
1802-8527
s:numberOfPages
7
n18:organizacniJednotka
14560