This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00020540%21RIV10-GA0-14560___/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00020540%21RIV10-GA0-14560___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Přispěvek seznamuje s přístupem 5 krajských úřadů k vyhodnocování spokojenosti jejich klientů. Vychází především z analýzy sebehodnotících zpráv, které byly úřady vytvořeny pro účely implementace nástroje CAF. Analýza se zaměřuje na kritéria, která se týkají řízení vztahů se zainteresovanými stranami (podkritéria 1.4, 2.1, 4.2 a 5.2) a vyhodnocováním jejich spokojenosti (podkritéria 6.1, 6.2). Příspěvek je součástí řešení projektu Grantové agentury ČR č. 402/07/1486 - Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, který v současnosti vypracovává řešitelský tým Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. Přispěvek seznamuje s přístupem 5 krajských úřadů k vyhodnocování spokojenosti jejich klientů. Vychází především z analýzy sebehodnotících zpráv, které byly úřady vytvořeny pro účely implementace nástroje CAF. Analýza se zaměřuje na kritéria, která se týkají řízení vztahů se zainteresovanými stranami (podkritéria 1.4, 2.1, 4.2 a 5.2) a vyhodnocováním jejich spokojenosti (podkritéria 6.1, 6.2). Příspěvek je součástí řešení projektu Grantové agentury ČR č. 402/07/1486 - Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, který v současnosti vypracovává řešitelský tým Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. The article introduces the approach of 5 regional offices to evaluation of satisfaction of their clients. It is based particularly on the analysis of self-assessment reports that have been produced by them for the purposes of the Common Assessment Framework instrument. The analysis focuses especially on criteria that relate to the management of relationships with stakeholders (sub-criteria 1.4, 2.1, 4.2 and 5.2) and to the evaluation of their satisfaction (sub-criteria 6.1 and 6.2).
dcterms:title
Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy Selfassessment based on the CAF and evaluation of satisfaction of public administration's clients Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy
skos:prefLabel
Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy Selfassessment based on the CAF and evaluation of satisfaction of public administration's clients Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy
skos:notation
RIV/00216224:14560/07:00020540!RIV10-GA0-14560___
n3:aktivita
n20:P
n3:aktivity
P(GA402/07/1486)
n3:dodaniDat
n18:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n13:3179346
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
449132
n3:idVysledku
RIV/00216224:14560/07:00020540
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
quality management; CAF; public management
n3:klicoveSlovo
n4:CAF n4:quality%20management n4:public%20management
n3:kontrolniKodProRIV
[B5C684F58430]
n3:mistoKonaniAkce
Šlapanice
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Problematika zabezpečování veřejných služeb
n3:obor
n19:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n10:GA402%2F07%2F1486
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2007
n3:tvurceVysledku
Špaček, David
n3:typAkce
n8:EUR
n3:zahajeniAkce
2007-10-25+02:00
s:numberOfPages
10
n21:hasPublisher
Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta
n6:isbn
978-80-7399-030-5
n9:organizacniJednotka
14560