This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00020476%21RIV10-GA0-14560___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00020476%21RIV10-GA0-14560___
rdf:type
n16:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The contribution focuses on the content of the concept of quality in the mind of employees of an organization and his consequences for services quality management. In the first part of the contribution, the authors explain the significance of services quality management and the relationship between systems of quality management and organizational culture. In the next part, the consequences of different percieving of the quality within the organization is explained. In the last, key part of the contribution the mental map technique as the original and advanced qualitative method applicable for ascertaining of the content of the concept of quality in the mind of people is introduced and discussed. Příspěvek se zaměřuje na vymezení významu jednotného chápání pojmu kvalita v kontextu řízení kvality. V úvodu příspěvku je vysvětlen význam řízení kvality ve firmách poskytujících služby a souvislost mezi řízením kvality a obsahem kultury v organizaci. Zdůrazněn je význam jednotného chápání obsahu pojmu kvalita jak pracovníky uvnitř organizace, tak mezi pracovníky a zákazníky organizace. Ve druhé, klíčové části příspěvku, jsou pak objasněny metody, které je možno použít ke zjišťování obsahu pojmu kvalita u pracovníků i zákazníků organizace představena metoda mentálního mapování jako originální kvalitativní metoda, vhodná k danému účelu. Příspěvek se zaměřuje na vymezení významu jednotného chápání pojmu kvalita v kontextu řízení kvality. V úvodu příspěvku je vysvětlen význam řízení kvality ve firmách poskytujících služby a souvislost mezi řízením kvality a obsahem kultury v organizaci. Zdůrazněn je význam jednotného chápání obsahu pojmu kvalita jak pracovníky uvnitř organizace, tak mezi pracovníky a zákazníky organizace. Ve druhé, klíčové části příspěvku, jsou pak objasněny metody, které je možno použít ke zjišťování obsahu pojmu kvalita u pracovníků i zákazníků organizace představena metoda mentálního mapování jako originální kvalitativní metoda, vhodná k danému účelu.
dcterms:title
The Concept of Quality in the Context of Quality management in Service Providing Organizations Pojem kvalita v kontextu řízení kvality v organizacích poskytujících služby Pojem kvalita v kontextu řízení kvality v organizacích poskytujících služby
skos:prefLabel
Pojem kvalita v kontextu řízení kvality v organizacích poskytujících služby The Concept of Quality in the Context of Quality management in Service Providing Organizations Pojem kvalita v kontextu řízení kvality v organizacích poskytujících služby
skos:notation
RIV/00216224:14560/07:00020476!RIV10-GA0-14560___
n4:aktivita
n17:Z n17:N n17:P
n4:aktivity
N, P(GA402/07/1486), Z(MSM6138439905)
n4:dodaniDat
n14:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n10:2390809
n4:druhVysledku
n21:D
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
441955
n4:idVysledku
RIV/00216224:14560/07:00020476
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
quality quality management services mental map
n4:klicoveSlovo
n9:quality%20quality%20management%20services%20mental%20map
n4:kontrolniKodProRIV
[ADF434A9BE4D]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Research in the area of economics and company management
n4:obor
n19:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n15:GA402%2F07%2F1486
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2007
n4:tvurceVysledku
Franková, Emilie Lukášová, Růžena
n4:typAkce
n6:EUR
n4:zahajeniAkce
2007-01-01+01:00
n4:zamer
n22:MSM6138439905
s:numberOfPages
6
n20:hasPublisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
n18:isbn
978-80-214-3482-0
n8:organizacniJednotka
14560