This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F06%3A00016249%21RIV10-GA0-14560___/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F06%3A00016249%21RIV10-GA0-14560___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Monografie je dílčím výstupem projektu podporovaného grantem GAČR Železniční doprava - institucionální postavení, hospodářská politika a ekonomická teorie. V monografii je za použití historické metody analyzována současné česká železniční síť. Výsledkem je posouzení konkurenceschopnosti železniční dopravy v ČR vzhledem k ekonomickým a společenským kritériím efektivity provozu, zejména se zřetelem na potenciální hustotu provozu na železniční síti. Monografie je dílčím výstupem projektu podporovaného grantem GAČR Železniční doprava - institucionální postavení, hospodářská politika a ekonomická teorie. V monografii je za použití historické metody analyzována současné česká železniční síť. Výsledkem je posouzení konkurenceschopnosti železniční dopravy v ČR vzhledem k ekonomickým a společenským kritériím efektivity provozu, zejména se zřetelem na potenciální hustotu provozu na železniční síti. The study is a result of grant project supported by GACR: Railway transport - institutional role, economic policy, and economic theory.
dcterms:title
Ekonomické dějiny železniční sítě České republiky - mýty, omyly a iluze v hospodářské politice a path dependence železných drah. Economic history of the Czech railway network - myth, mistakes, and illusion of economic policy and railways path dependence. Ekonomické dějiny železniční sítě České republiky - mýty, omyly a iluze v hospodářské politice a path dependence železných drah.
skos:prefLabel
Ekonomické dějiny železniční sítě České republiky - mýty, omyly a iluze v hospodářské politice a path dependence železných drah. Ekonomické dějiny železniční sítě České republiky - mýty, omyly a iluze v hospodářské politice a path dependence železných drah. Economic history of the Czech railway network - myth, mistakes, and illusion of economic policy and railways path dependence.
skos:notation
RIV/00216224:14560/06:00016249!RIV10-GA0-14560___
n5:aktivita
n10:P
n5:aktivity
P(GA402/04/2128)
n5:dodaniDat
n6:2010
n5:domaciTvurceVysledku
n16:2249561
n5:druhVysledku
n14:B
n5:duvernostUdaju
n8:S
n5:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
473594
n5:idVysledku
RIV/00216224:14560/06:00016249
n5:jazykVysledku
n20:cze
n5:klicovaSlova
hospodářská politika; železniční doprava; historická metoda; železnice
n5:klicoveSlovo
n7:historick%C3%A1%20metoda n7:hospod%C3%A1%C5%99sk%C3%A1%20politika n7:%C5%BEeleznice n7:%C5%BEelezni%C4%8Dn%C3%AD%20doprava
n5:kontrolniKodProRIV
[EE6D5DB905B4]
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevEdiceCisloSvazku
Železniční doprava
n5:nazevZdroje
Ekonomické dějiny železniční sítě České republiky - mýty, omyly a iluze v hospodářské politice a path dependence železných drah.
n5:obor
n9:AH
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetStranKnihy
84
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:projekt
n11:GA402%2F04%2F2128
n5:rokUplatneniVysledku
n6:2006
n5:tvurceVysledku
Kvizda, Martin
s:numberOfPages
84
n17:hasPublisher
Masarykova univerzita
n19:isbn
80-210-4219-2
n18:organizacniJednotka
14560