This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F06%3A00015587%21RIV08-GA0-14560___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F06%3A00015587%21RIV08-GA0-14560___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vazeb na velikost podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jaké marketingové nástroje tyto podniky v ČR využívají. Dílčím cílem je také odhalení příčin využívání příslušných nástrojů v příslušném rozsahu. Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vazeb na velikost podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jaké marketingové nástroje tyto podniky v ČR využívají. Dílčím cílem je také odhalení příčin využívání příslušných nástrojů v příslušném rozsahu. The topic of the paper is an analyse of marketing instruments in SME in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what marketing instruments are used by SME in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.
dcterms:title
The using of marketing's instruments in SME Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
skos:prefLabel
The using of marketing's instruments in SME Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
skos:notation
RIV/00216224:14560/06:00015587!RIV08-GA0-14560___
n3:strany
26-29
n3:aktivita
n4:P
n3:aktivity
P(GA402/05/0853)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n11:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n15:7637349 n15:6124623 n15:8060711
n3:druhVysledku
n17:J
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
507978
n3:idVysledku
RIV/00216224:14560/06:00015587
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
the mix of marketing; analyse; SME
n3:klicoveSlovo
n14:analyse n14:SME n14:the%20mix%20of%20marketing
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[130607693C48]
n3:nazevZdroje
Trend marketing : měsíčník pro marketingový management
n3:obor
n18:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n16:GA402%2F05%2F0853
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2006
n3:svazekPeriodika
3
n3:tvurceVysledku
Dvořáková, Petra Suchánek, Petr Špalek, Jiří
s:issn
1214-9594
s:numberOfPages
4
n12:organizacniJednotka
14560