This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14560%2F04%3A00010347%21RIV08-MSM-14560___/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14560%2F04%3A00010347%21RIV08-MSM-14560___
rdf:type
n18:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Pro hledání cesty ke spokojenosti veřejnosti s fungováním veřejné správy slouží jako základní prostředek komunikace. Těžiště veřejné správy leží totiž právě v poskytování kvalitních a efektivních veřejných služeb. Aby bylo možné dosáhnout požadované úrovně veřejných služeb, je potřeba navázat oboustranný vztah mezi veřejnou správou a občany, který by zajišťoval přesun informací včetně kontroly účelnosti a účinnosti takovýchto činností. Poskytování kvalitních a vyžádaných služeb se odvíjí od úrovně komunikace, kterou lze proto považovat za nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou. Communication is used as a prime means for the search of way to the satisfaction of public with an operation of the public administration. The focus of public administration rests with the offering of quality and efficient public services.Thats why we can understand the communication as an quality-instrument of services, that are offered by public administration. Pro hledání cesty ke spokojenosti veřejnosti s fungováním veřejné správy slouží jako základní prostředek komunikace. Těžiště veřejné správy leží totiž právě v poskytování kvalitních a efektivních veřejných služeb. Aby bylo možné dosáhnout požadované úrovně veřejných služeb, je potřeba navázat oboustranný vztah mezi veřejnou správou a občany, který by zajišťoval přesun informací včetně kontroly účelnosti a účinnosti takovýchto činností. Poskytování kvalitních a vyžádaných služeb se odvíjí od úrovně komunikace, kterou lze proto považovat za nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou.
dcterms:title
Komunikace jako nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou Communication as an quality-instrument of public administrations services Komunikace jako nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou
skos:prefLabel
Communication as an quality-instrument of public administrations services Komunikace jako nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou Komunikace jako nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou
skos:notation
RIV/00216224:14560/04:00010347!RIV08-MSM-14560___
n4:strany
330-332
n4:aktivita
n17:Z
n4:aktivity
Z(MSM 145600001)
n4:dodaniDat
n7:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n15:8171181
n4:druhVysledku
n10:D
n4:duvernostUdaju
n21:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
570423
n4:idVysledku
RIV/00216224:14560/04:00010347
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
communication; public adminstration; quality; public service
n4:klicoveSlovo
n9:public%20adminstration n9:communication n9:quality n9:public%20service
n4:kontrolniKodProRIV
[1C6EAFEBB250]
n4:mistoKonaniAkce
Lázně Bohdaneč
n4:mistoVydani
Pardubice
n4:nazevZdroje
Public Adminstration 2004
n4:obor
n19:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2004
n4:tvurceVysledku
Škarabelová, Simona
n4:typAkce
n20:EUR
n4:zahajeniAkce
2004-01-01+01:00
n4:zamer
n16:MSM%20145600001
s:numberOfPages
3
n8:hasPublisher
Univerzita Pardubice
n13:isbn
80-7194-684-2
n5:organizacniJednotka
14560