This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n5http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14510%2F12%3A00068696%21RIV14-MSM-14510___/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14510%2F12%3A00068696%21RIV14-MSM-14510___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.fsps.muni.cz/~tvodicka/data/reader/book-7/02.html
dcterms:description
Příspěvek prezentuje žonglování jako alternativní pohybovou aktivitu, vhodnou též pro jedince se speciálními potřebami. Žonglování řadíme mezi aktivity z oblasti psychomotoriky a tudíž postihuje fyzickou, psychickou i sociální stránku člověka. Protože žonglování zahrnuje celou škálu dovedností, úrovní, pomůcek a technik, je možné jej aplikovat a uzpůsobit specifickým potřebám dané cílové skupiny. V našem příspěvku představujeme využití žonglování v práci se seniory, dětmi se symptomy ADHD a dále osobami se sluchovým, zrakovým, tělsným a mentálním hendikepem. Masarykova univerzita v Brně nabízí žonglování jako formu tělesné výchovy pro studenty všech svých fakult, což je v evropském měřítku ojedinělá skutečnost, a nejen studenti oboru Speciální pedagogika jeví o tento kurz velký zájem. Předpokládáme tedy, že lektorů této alternativní a v mnoha směrech přínosné aktivity bude přibývat a žonglování najde v budoucnu své pevné místo také u osob se speciálními potřebami. The paper depicts juggling as an alternative physical activity suitable for persons with special needs. Juggling comes under physical activities from the area of psychomotricity and therefore covers physical, psychical as well as social aspect of man. As juggling includes wide range of skills, levels, props or techniques, it may be adjusted according to specific needs of any person. In the paper we introduce our work with seniors, children with ADHD and persons with auditory, visual, physical as well as mental handicaps. Masaryk university (CZ) offers juggling as an optional form of physical education and many students of Special Pedagogy attend the course yearly. Therefore, we believe that juggling will become a part of offered suitable physical activities for persons with special needs and will be practically applied in various areas. Příspěvek prezentuje žonglování jako alternativní pohybovou aktivitu, vhodnou též pro jedince se speciálními potřebami. Žonglování řadíme mezi aktivity z oblasti psychomotoriky a tudíž postihuje fyzickou, psychickou i sociální stránku člověka. Protože žonglování zahrnuje celou škálu dovedností, úrovní, pomůcek a technik, je možné jej aplikovat a uzpůsobit specifickým potřebám dané cílové skupiny. V našem příspěvku představujeme využití žonglování v práci se seniory, dětmi se symptomy ADHD a dále osobami se sluchovým, zrakovým, tělsným a mentálním hendikepem. Masarykova univerzita v Brně nabízí žonglování jako formu tělesné výchovy pro studenty všech svých fakult, což je v evropském měřítku ojedinělá skutečnost, a nejen studenti oboru Speciální pedagogika jeví o tento kurz velký zájem. Předpokládáme tedy, že lektorů této alternativní a v mnoha směrech přínosné aktivity bude přibývat a žonglování najde v budoucnu své pevné místo také u osob se speciálními potřebami.
dcterms:title
Žonglování jako vhodná psychomotorická aktivita pro jedince se speciálními potřebami. Žonglování jako vhodná psychomotorická aktivita pro jedince se speciálními potřebami. Use of juggling as a suitable psychomotor activity in person with special needs
skos:prefLabel
Žonglování jako vhodná psychomotorická aktivita pro jedince se speciálními potřebami. Use of juggling as a suitable psychomotor activity in person with special needs Žonglování jako vhodná psychomotorická aktivita pro jedince se speciálními potřebami.
skos:notation
RIV/00216224:14510/12:00068696!RIV14-MSM-14510___
n11:predkladatel
n17:orjk%3A14510
n4:aktivita
n15:O
n4:aktivity
O
n4:dodaniDat
n6:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n16:8157936 n16:7737009
n4:druhVysledku
n20:C
n4:duvernostUdaju
n8:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
182807
n4:idVysledku
RIV/00216224:14510/12:00068696
n4:jazykVysledku
n22:cze
n4:klicovaSlova
psychomotricity juggling; persons with special needs; alternative physical activity
n4:klicoveSlovo
n13:persons%20with%20special%20needs n13:psychomotricity%20juggling n13:alternative%20physical%20activity
n4:kontrolniKodProRIV
[D16B1B70156D]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy I.
n4:obor
n18:AK
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetStranKnihy
153
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2012
n4:tvurceVysledku
Trávníková, Dagmar Kopřivová, Jitka
s:numberOfPages
15
n5:doi
10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012
n7:hasPublisher
Masarykova univerzita
n19:isbn
9788021059320
n21:organizacniJednotka
14510