This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14510%2F10%3A00067204%21RIV14-MSM-14510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14510%2F10%3A00067204%21RIV14-MSM-14510___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek představuje žonglování jako jednu z forem prevence sociálně patologického chování u dětí a mládeže. Žonglování je kreativní pohybovou aktivitou, spadající do oboru psychomotoriky, která nespočívá pouze v nácviku a drilu techniky, ale umožňuje též rozvoj nových pohybových zkušeností a dovedností. U specifických skupin můžeme žonglérskou průpravou sledovat různé cíle – z oblasti sociální, zdravotní či psychiky jedince. Na základě výzkumu u jedinců se symptomy specifických poruch chování a poruch chování (Trávníková, 2008) můžeme žonglování doporučit jako vhodný nástroj při při hledání cest k problémovým jedincům a jejich kontaktů, komunikace a skupinové interakce. Žonglování může působit jako relaxační prostředek, je zdrojem motivace a snahy vyniknout mezi ostatními a podporuje zdravou soutěživost v kolektivu. Sólové žonglování je vhodné kombinovat se skupinovým, abychom rozvíjeli i smysl pro spolupráci ve skupině. Příspěvek představuje žonglování jako jednu z forem prevence sociálně patologického chování u dětí a mládeže. Žonglování je kreativní pohybovou aktivitou, spadající do oboru psychomotoriky, která nespočívá pouze v nácviku a drilu techniky, ale umožňuje též rozvoj nových pohybových zkušeností a dovedností. U specifických skupin můžeme žonglérskou průpravou sledovat různé cíle – z oblasti sociální, zdravotní či psychiky jedince. Na základě výzkumu u jedinců se symptomy specifických poruch chování a poruch chování (Trávníková, 2008) můžeme žonglování doporučit jako vhodný nástroj při při hledání cest k problémovým jedincům a jejich kontaktů, komunikace a skupinové interakce. Žonglování může působit jako relaxační prostředek, je zdrojem motivace a snahy vyniknout mezi ostatními a podporuje zdravou soutěživost v kolektivu. Sólové žonglování je vhodné kombinovat se skupinovým, abychom rozvíjeli i smysl pro spolupráci ve skupině. The paper presents juggling as a means of prevention of social-pathological behaviour in children and youth. Juggling is a creative physical activity from the field of psychomotricity which focuses not only on drill of the juggling technique, but it also enables us to develop new motor experiences and skills. By means of juggling we may follow various goals in specific groups – from the social, health or psychological areas. On the basis of the research in pupils with symptoms of specific learning disorders and behaviour disorders (Trávníková, 2008) we may recommend juggling as a suitable means in searching paths towards problematic pupils and their contacts, communication and group interaction. Juggling may be used as a relaxation means, it is a source of motivation and efforts to become unique withing a group. It also supports a healthy competitiveness in a collective. It is recommendable to combine solo juggling with group juggling in order to develop the sense of cooperation in a collective.
dcterms:title
Juggling as a Means of Prevention of Social-Pathological Features in Children and Youth Žonglování jako prostředek prevence sociálně patologických jevů u dětí a mládeže Žonglování jako prostředek prevence sociálně patologických jevů u dětí a mládeže
skos:prefLabel
Žonglování jako prostředek prevence sociálně patologických jevů u dětí a mládeže Žonglování jako prostředek prevence sociálně patologických jevů u dětí a mládeže Juggling as a Means of Prevention of Social-Pathological Features in Children and Youth
skos:notation
RIV/00216224:14510/10:00067204!RIV14-MSM-14510___
n5:aktivita
n16:V
n5:aktivity
V
n5:dodaniDat
n8:2014
n5:domaciTvurceVysledku
n15:7737009
n5:druhVysledku
n10:O
n5:duvernostUdaju
n6:S
n5:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
300441
n5:idVysledku
RIV/00216224:14510/10:00067204
n5:jazykVysledku
n12:cze
n5:klicovaSlova
juggling; social skills; social-pathological features; children; youth
n5:klicoveSlovo
n11:social-pathological%20features n11:children n11:youth n11:social%20skills n11:juggling
n5:kontrolniKodProRIV
[7A49EC2DD8BF]
n5:obor
n7:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n8:2010
n5:tvurceVysledku
Trávníková, Dagmar
n14:organizacniJednotka
14510