This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14510%2F09%3A00037798%21RIV10-MSM-14510___/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14510%2F09%3A00037798%21RIV10-MSM-14510___
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
Cílem empirickometodologické studie bylo rekonstruovat strukturu vyučovacích jednotek tělesné výchovy z hlediska organizačních forem a fází výuky. Studie je založena na analýzách videozáznamů 58 vyučovacích jednotek výuky tělesné výchovy, které byly standardizovaným způsobem pořízeny v rámci projektu CPV videostudie v průběhu školního roku 2006/2007. Autoři prezentují problémy spojené s tvorbou kategoriálních systémů střední úrovně obecnosti, které by umožnily realizovat komparaci výuky tělesné výchovy s jinými vyučovacími předměty a současně by byly přijatelné z pohledu didaktiky tělesné výchovy. S oporou o získané výzkumné poznatky a metodologické zkušenosti autoři popisují dilemata, do nichž se dostávají badatelé, kteří se pokoušejí pracovat na pomezí obecné a oborové didaktiky. Cílem empirickometodologické studie bylo rekonstruovat strukturu vyučovacích jednotek tělesné výchovy z hlediska organizačních forem a fází výuky. Studie je založena na analýzách videozáznamů 58 vyučovacích jednotek výuky tělesné výchovy, které byly standardizovaným způsobem pořízeny v rámci projektu CPV videostudie v průběhu školního roku 2006/2007. Autoři prezentují problémy spojené s tvorbou kategoriálních systémů střední úrovně obecnosti, které by umožnily realizovat komparaci výuky tělesné výchovy s jinými vyučovacími předměty a současně by byly přijatelné z pohledu didaktiky tělesné výchovy. S oporou o získané výzkumné poznatky a metodologické zkušenosti autoři popisují dilemata, do nichž se dostávají badatelé, kteří se pokoušejí pracovat na pomezí obecné a oborové didaktiky. The aim of this paper is to analyse the structure of Physical Education lessons with regard to modes of classroom organisation and lesson phases. The paper is based on analysis video recordings of 58 Physical Education lessons that were collected within the framework of the CPV Video Study of Physical Education project during the 2006/07 school year. Methodological issues of designing systems of categories are presented. Such system of categories were sought that would enable comparative inter-subject analyses and at the same time were perceived as acceptable by Physical Education didactics experts. Towards the end of the paper, dilemmas are discussed that are encountered by researchers who choose to operate on the boarders between general didactics and field didactics.
dcterms:title
Vyučovací jednotky tělesné výchovy z hlediska organizačních forem a fází výuky Vyučovací jednotky tělesné výchovy z hlediska organizačních forem a fází výuky Physical education lesson: organising and delivering
skos:prefLabel
Vyučovací jednotky tělesné výchovy z hlediska organizačních forem a fází výuky Vyučovací jednotky tělesné výchovy z hlediska organizačních forem a fází výuky Physical education lesson: organising and delivering
skos:notation
RIV/00216224:14510/09:00037798!RIV10-MSM-14510___
n5:aktivita
n15:P
n5:aktivity
P(LC06046)
n5:dodaniDat
n13:2010
n5:domaciTvurceVysledku
n9:3127214 n9:9144668 n9:5880386
n5:druhVysledku
n17:D
n5:duvernostUdaju
n11:S
n5:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
350643
n5:idVysledku
RIV/00216224:14510/09:00037798
n5:jazykVysledku
n20:cze
n5:klicovaSlova
video study; system of categories; physical education; modes of classroom organisation; lesson phases
n5:klicoveSlovo
n6:physical%20education n6:system%20of%20categories n6:video%20study n6:lesson%20phases n6:modes%20of%20classroom%20organisation
n5:kontrolniKodProRIV
[8FC17D8ACEF9]
n5:mistoKonaniAkce
Brno
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevZdroje
Tělesná výchova a sport mládeže v 21. století
n5:obor
n16:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n5:pocetTvurcuVysledku
3
n5:projekt
n14:LC06046
n5:rokUplatneniVysledku
n13:2009
n5:tvurceVysledku
Janík, Tomáš Valkounová, Eva Janíková, Marcela
n5:typAkce
n19:CST
n5:zahajeniAkce
2009-01-01+01:00
s:numberOfPages
15
n12:hasPublisher
MU
n4:isbn
978-80-210-4858-4
n18:organizacniJednotka
14510