This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14510%2F08%3A00035143%21RIV10-MSM-14510___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14510%2F08%3A00035143%21RIV10-MSM-14510___
rdf:type
n18:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The goal of the paper is to define several recommendations for realization of psychomotor activities in children and youth with visual disorders. These recommendations draw upon experiences gained during the work with children suffering from various types and levels of visual disorders, within a twin meeting of Slovak and Polish youth which took place in 2006 in High Tatras as well as within a relaxation-rehabilitation stay of children from The Primary Residential School for Blind and Visually Impaired in Levoča. At these meetings we used non-traditional psychomotor games and activities in order to develop the communication abilities, spatial orientation, attention and other important functions. Cílem příspěvku je formulovat některá doporučení pro realizaci psychomotorických aktivit u zrakově postižených dětí a mládeže. Tato doporučení čerpají mimo jiné ze zkušeností získaných při práci s dětmi s různým typem a stupněm zrakové vady v rámci družebního setkání mládeže Slovenska a Polska, které se uskutečnilo v roce 2006 v Tatrách a relaxačněrehabilitačního pobytu dětí ze Základní školy internátnej pre nevidiacich a slabozrakých v Levoči. Na těchto setkání jsme použili netradiční psychomotorické hry pro rozvoj komunikačních schopností, rozvoj prostorové orientace, rozvoj pozornosti a dalších důležitých oblastí. Cílem příspěvku je formulovat některá doporučení pro realizaci psychomotorických aktivit u zrakově postižených dětí a mládeže. Tato doporučení čerpají mimo jiné ze zkušeností získaných při práci s dětmi s různým typem a stupněm zrakové vady v rámci družebního setkání mládeže Slovenska a Polska, které se uskutečnilo v roce 2006 v Tatrách a relaxačněrehabilitačního pobytu dětí ze Základní školy internátnej pre nevidiacich a slabozrakých v Levoči. Na těchto setkání jsme použili netradiční psychomotorické hry pro rozvoj komunikačních schopností, rozvoj prostorové orientace, rozvoj pozornosti a dalších důležitých oblastí.
dcterms:title
Využití psychomotorických činností v rámci komplexní péče u dětí se zrakovým postižením Use of psychomotor activities within the complex care of children with visual disorders Využití psychomotorických činností v rámci komplexní péče u dětí se zrakovým postižením
skos:prefLabel
Use of psychomotor activities within the complex care of children with visual disorders Využití psychomotorických činností v rámci komplexní péče u dětí se zrakovým postižením Využití psychomotorických činností v rámci komplexní péče u dětí se zrakovým postižením
skos:notation
RIV/00216224:14510/08:00035143!RIV10-MSM-14510___
n4:aktivita
n16:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n14:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n6:2703106 n6:4594088 n6:2685566
n4:druhVysledku
n9:D
n4:duvernostUdaju
n20:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
404788
n4:idVysledku
RIV/00216224:14510/08:00035143
n4:jazykVysledku
n10:cze
n4:klicovaSlova
communication; visual handicaps; psychomotorics
n4:klicoveSlovo
n5:psychomotorics n5:communication n5:visual%20handicaps
n4:kontrolniKodProRIV
[DDA5DCA0BABC]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - s narušenou komunikační schopností
n4:obor
n7:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2008
n4:tvurceVysledku
Blahutková, Marie Pacholík, Viktor Brůžková, Lucie
n4:typAkce
n12:EUR
n4:zahajeniAkce
2008-09-17+02:00
n4:zamer
n15:MSM0021622443
s:numberOfPages
10
n11:hasPublisher
Paido
n17:isbn
978-80-7315-167-6
n13:organizacniJednotka
14510