This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/statKonaniAkce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14510%2F06%3A00032893%21RIV10-MSM-14510___/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14510%2F06%3A00032893%21RIV10-MSM-14510___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This course focuses on the development of juggling-movement skills. Juggling is a creative motor activity which is not based only on the drill of a technique but it also enables us to develop new motor experiences and skills. Besides the positive impacts on psychical stage we also develop sense of rhythm, correct body posture, nerve-muscle coordination, balance and spatial orientation. Furthermore, juggling is an activity improving coordination, concentration and relations between the brain hemispheres. Last but not least, juggling develops the need of presenting our own artistic tricks and skills in front of an audience and thus an independent and self-confident performing. Although juggling is not that popular in the Czech Republic (as in Germany for instance, where juggling-movement activities take place within school education), it is used in work with children or risky youth (leisure time activities, school physical education) or as a leisure time sports at all age groups. Žonglování je kreativní pohybová aktivita, která nespočívá pouze v nácviku a drilu techniky, ale umožňuje též rozvoj nových pohybových zkušeností a dovedností. Vedle duševní stránky rozvíjíme žonglérskými pohybovými aktivitami též smysl pro rytmus, návyky ke správnému držení těla, nervosvalovou koordinaci, rovnováhu, obratnost a prostorovou orientaci. Dále je žonglování činností zlepšující koordinaci, soustředění a rozvoj vztahů mezi mozkovými hemisférami. V neposlední řadě tato aktivita rozvíjí potřebu prezentovat své vlastní objevené artistické prvky publiku, a podporuje tím schopnost samostatného a sebevědomého vystupování. Přestože není v České republice žonglování zatím příliš rozšířené (jako např. v Německu, a dalších zemích západní Evropy, kde je výuka žonglérsko-pohybových dovedností součástí školních osnov), nachází své využití při práci s dětmi a rizikovou mládeží (volnočasové aktivity, zařazení do školní tělesné výchovy,..) či jako rekreační sport u zástupců všech věkových skupin. Žonglování je kreativní pohybová aktivita, která nespočívá pouze v nácviku a drilu techniky, ale umožňuje též rozvoj nových pohybových zkušeností a dovedností. Vedle duševní stránky rozvíjíme žonglérskými pohybovými aktivitami též smysl pro rytmus, návyky ke správnému držení těla, nervosvalovou koordinaci, rovnováhu, obratnost a prostorovou orientaci. Dále je žonglování činností zlepšující koordinaci, soustředění a rozvoj vztahů mezi mozkovými hemisférami. V neposlední řadě tato aktivita rozvíjí potřebu prezentovat své vlastní objevené artistické prvky publiku, a podporuje tím schopnost samostatného a sebevědomého vystupování. Přestože není v České republice žonglování zatím příliš rozšířené (jako např. v Německu, a dalších zemích západní Evropy, kde je výuka žonglérsko-pohybových dovedností součástí školních osnov), nachází své využití při práci s dětmi a rizikovou mládeží (volnočasové aktivity, zařazení do školní tělesné výchovy,..) či jako rekreační sport u zástupců všech věkových skupin.
dcterms:title
Žonglérská dílna na Konferenci %22Prožitek-Zážitek-Zkušenost%22 Žonglérská dílna na Konferenci %22Prožitek-Zážitek-Zkušenost%22 Juggling Workshop at the Experience Education Conference
skos:prefLabel
Žonglérská dílna na Konferenci %22Prožitek-Zážitek-Zkušenost%22 Žonglérská dílna na Konferenci %22Prožitek-Zážitek-Zkušenost%22 Juggling Workshop at the Experience Education Conference
skos:notation
RIV/00216224:14510/06:00032893!RIV10-MSM-14510___
n3:aktivita
n14:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n15:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n8:7737009
n3:druhVysledku
n18:W
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
510288
n3:idVysledku
RIV/00216224:14510/06:00032893
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
juggling; motor activities; experience education; outdoor activities; motor coordination
n3:klicoveSlovo
n4:experience%20education n4:motor%20coordination n4:motor%20activities n4:juggling n4:outdoor%20activities
n3:kontrolniKodProRIV
[B0AA6E82C187]
n3:mistoKonaniAkce
Ústí nad Labem
n3:obor
n7:AK
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:pocetUcastnikuAkce
50
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2006
n3:statKonaniAkce
n5:CZ
n3:tvurceVysledku
Trávníková, Dagmar
n3:typAkce
n16:CST
n3:ukonceniAkce
2006-04-23+02:00
n3:zahajeniAkce
2006-04-21+02:00
n10:organizacniJednotka
14510