This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14510%2F06%3A00031992%21RIV10-MSM-14510___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14510%2F06%3A00031992%21RIV10-MSM-14510___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Problematikou diagnostiky osobnosti žáka a vztahu uvnitř skupiny se zabývá řada odborníků (Zelinková, 2001, Hrabal, 1989, Řícan, 1995, Kolář, 1997). Metodika diagnostikování, jako i diagnostické nástroje jsou podrobně rozpracovány a popsány. Obvykle však slouží spíše odborníkům pro profesionální diagnostiku. Jednou z cest k rešení tohoto problému může být využívání alternativních metod, které lze bez vetších problémů začlenit do vyučovací hodiny. Jako vhodná forma takových diagnostických metod se mohou jevit psychomotorické činnosti zařazené především do hodin tělesné výchovy, ale i jiných předmětů a které zároveň mohou plnit i jiné cíle než diagnostické. Many specialists deal with the area of diagnostics of personality of a pupil and relations within a group (Zelinková, 2001, Hrabal, 1989, Rícan, 1995, Kolár, 1997). Both methodology of diagnosing and diagnostic tools have been described in detail. Usually, they are used by specialists of professional diagnostics. Using alternative methods that might be easily included into the educational unit may be one of ways of solving this problem. Psychomotor activities as a part of mostly physical education lessons may become a suitable form of such diagnostic methods as they can also fulfil other goals of educational process. Problematikou diagnostiky osobnosti žáka a vztahu uvnitř skupiny se zabývá řada odborníků (Zelinková, 2001, Hrabal, 1989, Řícan, 1995, Kolář, 1997). Metodika diagnostikování, jako i diagnostické nástroje jsou podrobně rozpracovány a popsány. Obvykle však slouží spíše odborníkům pro profesionální diagnostiku. Jednou z cest k rešení tohoto problému může být využívání alternativních metod, které lze bez vetších problémů začlenit do vyučovací hodiny. Jako vhodná forma takových diagnostických metod se mohou jevit psychomotorické činnosti zařazené především do hodin tělesné výchovy, ale i jiných předmětů a které zároveň mohou plnit i jiné cíle než diagnostické.
dcterms:title
Alternativní metody ve výuce školní tělesné výchovy pro zjištování vztahu mezi žáky Alternativní metody ve výuce školní tělesné výchovy pro zjištování vztahu mezi žáky Alternative Methods of School Physical Education in Order to Diagnose the Relations among Pupils
skos:prefLabel
Alternativní metody ve výuce školní tělesné výchovy pro zjištování vztahu mezi žáky Alternative Methods of School Physical Education in Order to Diagnose the Relations among Pupils Alternativní metody ve výuce školní tělesné výchovy pro zjištování vztahu mezi žáky
skos:notation
RIV/00216224:14510/06:00031992!RIV10-MSM-14510___
n4:aktivita
n14:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n11:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n7:7737009 n7:2703106
n4:druhVysledku
n18:D
n4:duvernostUdaju
n10:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
464656
n4:idVysledku
RIV/00216224:14510/06:00031992
n4:jazykVysledku
n9:cze
n4:klicovaSlova
diagnostics of relations in a school class; sociogram; psychomotricity; aggressivity
n4:klicoveSlovo
n12:diagnostics%20of%20relations%20in%20a%20school%20class n12:psychomotricity n12:aggressivity n12:sociogram
n4:kontrolniKodProRIV
[46A18E4F8362]
n4:mistoKonaniAkce
Banská Bystrica (SR)
n4:mistoVydani
Banská Bystrica (SR)
n4:nazevZdroje
Násilie na školách
n4:obor
n17:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2006
n4:tvurceVysledku
Pacholík, Viktor Trávníková, Dagmar
n4:typAkce
n6:EUR
n4:zahajeniAkce
2006-08-31+02:00
s:numberOfPages
11
n19:hasPublisher
Univerzita Mateja Bela, Pedagogická fakulta
n20:isbn
978-80-8083-312-1
n15:organizacniJednotka
14510