This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14510%2F04%3A00011705%21RIV%2F2005%2FGA0%2F145105%2FN/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14510%2F04%3A00011705%21RIV%2F2005%2FGA0%2F145105%2FN
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Autorky definují pojem další vzdlávání uitel a profesionální rozvoj uitel a prezentují nkteré výsledky z první fáze šetení zameného na sledování psychologických aspket dalšího vzdlávání uitel. Interpretují nkterá data z eského prostedí - které formy dalšího vzdlávání uitelé preferují, jaká je jejich cesta k volb vzdlávací akce,apod. Výbr vzdlávací akce uiteli bývá mnohdy náhodný a nereflektovaný a je ízen dostupností nabídky, její atraktivitou, refrencemi koleg apod. Autorky zdrazují možné rozdíly mezi potebami školské politiky, školy a individuálními vzdlávacími potebami uitel. V posledních letech je asto zdrazovaná poteba rozšíení role uitele, která pedpokládá získávání takových kompetencí jako jsou manažerské schopnosti, dovednost spolupracovat, úastnit se na rozvoji školy apod. Pesto mnoho zkušených uitel zstává pevážn soustedno na práci ve tíd a vztahují své vzdlávací poteby pedevším k této oblasti. Jedním z pedpoklad efektivity dalšího vzdlávání uitel je tedy harmonizace poteb školské politiky The authors defined the notions in service teacher training and profesional development, and they present some results of the research Psychological aspects of in-service teacher training. They present some dates from the Czech milieu - which kind of educational events teachers prefer, and which can their paths of choice within the educational event be. The teachers choice seem to be very often random, offhand, and strongly influenced by the accessibility of the event, in terms of time, location, and costs, by colleagues references, and by the attractiveness of the subject matter. Subsequently they point out some possible discrepancies among the needs of the educational policy, of the school, and of teachers as individuals, potentially hampering the process of professional development. In the last years, the widening role of the teacher is often mentioned, presupposing the development of new competencies, such the abilities to collaborate with colleagues, take part in the schools and the teachers pro Autorky definují pojem další vzdlávání uitel a profesionální rozvoj uitel a prezentují nkteré výsledky z první fáze šetení zameného na sledování psychologických aspket dalšího vzdlávání uitel. Interpretují nkterá data z eského prostedí - které formy dalšího vzdlávání uitelé preferují, jaká je jejich cesta k volb vzdlávací akce,apod. Výbr vzdlávací akce uiteli bývá mnohdy náhodný a nereflektovaný a je ízen dostupností nabídky, její atraktivitou, refrencemi koleg apod. Autorky zdrazují možné rozdíly mezi potebami školské politiky, školy a individuálními vzdlávacími potebami uitel. V posledních letech je asto zdrazovaná poteba rozšíení role uitele, která pedpokládá získávání takových kompetencí jako jsou manažerské schopnosti, dovednost spolupracovat, úastnit se na rozvoji školy apod. Pesto mnoho zkušených uitel zstává pevážn soustedno na práci ve tíd a vztahují své vzdlávací poteby pedevším k této oblasti. Jedním z pedpoklad efektivity dalšího vzdlávání uitel je tedy harmonizace poteb školské politiky
dcterms:title
Uitelé a jejich další vzdlávání: k nkterým psychologickým aspektm Uitelé a jejich další vzdlávání: k nkterým psychologickým aspektm Teachers and their continuing education: towards some psychological aspects
skos:prefLabel
Uitelé a jejich další vzdlávání: k nkterým psychologickým aspektm Uitelé a jejich další vzdlávání: k nkterým psychologickým aspektm Teachers and their continuing education: towards some psychological aspects
skos:notation
RIV/00216224:14510/04:00011705!RIV/2005/GA0/145105/N
n3:strany
261-273
n3:aktivita
n5:P
n3:aktivity
P(GA406/03/0700)
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n14:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n12:8332932 n12:9076867
n3:druhVysledku
n17:J
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
591250
n3:idVysledku
RIV/00216224:14510/04:00011705
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
teachers - in-service teacher training - psychological aspects
n3:klicoveSlovo
n16:teachers
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[E3B2820EE1E1]
n3:nazevZdroje
Pedagogika
n3:obor
n6:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n10:GA406%2F03%2F0700
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2004
n3:svazekPeriodika
LIV
n3:tvurceVysledku
Prokopová, Alice Lazarová, Bohumíra
s:issn
3330-3815
s:numberOfPages
13
n15:organizacniJednotka
14510