This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079271%21RIV15-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079271%21RIV15-MSM-14410___
rdf:type
n18:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The scope of the publication is framed by issue of social inclusion of children with behavioural difficulties/disorders and with social dimension of their life situation as well. The author presents selected findings of qualitative research. The participants of the research were educational professionals (people who educate children with BD within residential educational institutions). Kniha se věnuje tématu situace dětí s poruchami chování a zaměřuje se na potenciální bariéry zdroje jejich sociální inkluze tak, jak se objevují ve výpovědích participantů. Důraz je zde kladen zejména na sociální dimenzi problému. Téma je představeno prostřednictvím vybraných závěru kvalitativního výzkumu. Participanty výzkumu byli tzv. výchovní profesionálové ze školských výchovných zařízení (speciální pedagogové - etopedi, odborní vychovatelé, ředitelé zařízení) jako jsou diagnostické ústavy, dětské domovy se školou a výchovné ústavy. Kniha se věnuje tématu situace dětí s poruchami chování a zaměřuje se na potenciální bariéry zdroje jejich sociální inkluze tak, jak se objevují ve výpovědích participantů. Důraz je zde kladen zejména na sociální dimenzi problému. Téma je představeno prostřednictvím vybraných závěru kvalitativního výzkumu. Participanty výzkumu byli tzv. výchovní profesionálové ze školských výchovných zařízení (speciální pedagogové - etopedi, odborní vychovatelé, ředitelé zařízení) jako jsou diagnostické ústavy, dětské domovy se školou a výchovné ústavy.
dcterms:title
Zdroje a bariéry sociální inkluze dětí s poruchami chování z hlediska výchovných profesionálů Zdroje a bariéry sociální inkluze dětí s poruchami chování z hlediska výchovných profesionálů Resources and barriers of social inclusion of children with behavioural difficulties – from the point of view of educational professionals
skos:prefLabel
Zdroje a bariéry sociální inkluze dětí s poruchami chování z hlediska výchovných profesionálů Zdroje a bariéry sociální inkluze dětí s poruchami chování z hlediska výchovných profesionálů Resources and barriers of social inclusion of children with behavioural difficulties – from the point of view of educational professionals
skos:notation
RIV/00216224:14410/14:00079271!RIV15-MSM-14410___
n3:aktivita
n19:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n6:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n17:3296768
n3:druhVysledku
n15:B
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
57235
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/14:00079271
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
behavioural disorder; social inclusion; social exklusion; residential institutional education
n3:klicoveSlovo
n4:social%20inclusion n4:behavioural%20disorder n4:residential%20institutional%20education n4:social%20exklusion
n3:kontrolniKodProRIV
[A94855EAAF4F]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Zdroje a bariéry sociální inkluze dětí s poruchami chování z hlediska výchovných profesionálů
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
100
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2014
n3:tvurceVysledku
Červenka, Karel
s:numberOfPages
100
n14:hasPublisher
Masarykova univerzita
n7:isbn
9788021075627
n11:organizacniJednotka
14410