This HTML5 document contains 62 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079219%21RIV15-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079219%21RIV15-MSM-14410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Překládaná kniha obsahuje devět empirickovýzkumných studií, které z různých hledisek vypovídají o realitě naší současné školy: o školní výuce a její kvalitě anebo o žácích. Relativně pestrá skladba témat a zorných úhlů, z nich jsou studována a pojednávána, je sjednocena společnou snahou – co nejhlouběji rozumět školnímu dění s ohledem na hlavní poslání školy: umožňovat poznání svým žákům, motivovat je k němu a přinášet jim intelektuální zázemí, v němž lze poznávání vyhledávat, prohlubovat a rozvíjet. V odborné knize jsou rozpracovány teoretické rámce, metodologické přístupy a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum z různých oblastí školního vzdělávání. Překládaná kniha obsahuje devět empirickovýzkumných studií, které z různých hledisek vypovídají o realitě naší současné školy: o školní výuce a její kvalitě anebo o žácích. Relativně pestrá skladba témat a zorných úhlů, z nich jsou studována a pojednávána, je sjednocena společnou snahou – co nejhlouběji rozumět školnímu dění s ohledem na hlavní poslání školy: umožňovat poznání svým žákům, motivovat je k němu a přinášet jim intelektuální zázemí, v němž lze poznávání vyhledávat, prohlubovat a rozvíjet. V odborné knize jsou rozpracovány teoretické rámce, metodologické přístupy a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum z různých oblastí školního vzdělávání. This book incorporates nine empirical and review research papers that are representative of the reality of current school from various perspectives: they depict either school education and its quality or learners. A relatively wide range of topics and perspectives is presented under the umbrella of a common aim – to achieve deep understanding of school life with reference to the main goal of school: to provide knowledge for its learners, motivate them and offer intellectual background where such knowledge can be sought, perfected and developed.The monograph introduces theoretical background, methodological approaches and research instruments for research into various areas of school education.
dcterms:title
Školní vzdělávání: učitel - vyučování, žák - učení School education: teacher - teaching, learner - learning Školní vzdělávání: učitel - vyučování, žák - učení
skos:prefLabel
School education: teacher - teaching, learner - learning Školní vzdělávání: učitel - vyučování, žák - učení Školní vzdělávání: učitel - vyučování, žák - učení
skos:notation
RIV/00216224:14410/14:00079219!RIV15-MSM-14410___
n3:aktivita
n4:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n16:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n10:8155496 n10:2121417 n10:9220534 n10:3034879 n10:8238154 n10:3482340 n10:3056430 n10:9023089 n10:2999668 n10:7787170 n10:5880386
n3:druhVysledku
n17:B
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
45211
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/14:00079219
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
teacher; teaching; learner; learning; school education
n3:klicoveSlovo
n5:learning n5:school%20education n5:teacher n5:learner n5:teaching
n3:kontrolniKodProRIV
[4B5B41EBE565]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Pedagogický výzkum v teorii a praxi 40
n3:nazevZdroje
Školní vzdělávání: učitel - vyučování, žák - učení
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
11
n3:pocetStranKnihy
196
n3:pocetTvurcuVysledku
11
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2014
n3:tvurceVysledku
Slavík, Jan Gažová, Kateřina Janoušová, Iva Ziembová, Lucie Janík, Tomáš Horáčková, Marie Pavlíčková, Lenka Bendová, Alena Lokajíčková, Veronika Ševčíková, Kateřina Vlčková, Jana
s:numberOfPages
196
n15:hasPublisher
Masarykova univerzita
n18:isbn
9788021075696
n6:organizacniJednotka
14410