This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078708%21RIV15-MSM-14410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078708%21RIV15-MSM-14410___
rdf:type
n17:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The article describes the principles of effective communication in teacher pupil plane on a background of a democratic style of education. Presents a case study of teacher communication with students during the first half after starting school with examples of ineffective communication and their impact. Článek popisuje zásady efektivní komunikace v rovině učitel žák na pozadí demokratického stylu výchovy.Uvádí případovou studii komunikace učitelky s žáky v prvním pololetí po zahájení školní docházky s příklady neefektivní komunikace a jejich dopadů. Článek popisuje zásady efektivní komunikace v rovině učitel žák na pozadí demokratického stylu výchovy.Uvádí případovou studii komunikace učitelky s žáky v prvním pololetí po zahájení školní docházky s příklady neefektivní komunikace a jejich dopadů.
dcterms:title
Vzájemný respekt v komunikaci učitele se žákem Vzájemný respekt v komunikaci učitele se žákem Mutual respect in communication of pupils
skos:prefLabel
Mutual respect in communication of pupils Vzájemný respekt v komunikaci učitele se žákem Vzájemný respekt v komunikaci učitele se žákem
skos:notation
RIV/00216224:14410/14:00078708!RIV15-MSM-14410___
n3:aktivita
n20:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n10:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n7:7218877 n7:4742192
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
55759
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/14:00078708
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
effective communication; classroom climate; teacher's relationship with pupil
n3:klicoveSlovo
n4:classroom%20climate n4:effective%20communication n4:teacher%27s%20relationship%20with%20pupil
n3:kontrolniKodProRIV
[FA4CDF47014B]
n3:mistoKonaniAkce
PdF MU
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2014
n3:tvurceVysledku
Švrčková Nedevová, Markéta Horká, Hana
n3:typAkce
n13:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-02-12+01:00
s:numberOfPages
12
n12:hasPublisher
Masarykova univerzita
n18:isbn
9788021068896
n11:organizacniJednotka
14410